מכירות תוכניות ביטוח במוקד הטלפוני שלך מדשדשות?


בחודשים האחרונים סוכנויות ביטוח העוסקות במכירת ביטוח בטלפון (וגם סוכנויות קלאסיות) מדווחות יותר ויותר על "דשדוש" ברמת המכירות וגם על ירידה, של 15% – 50% בפוליסות ובפרמיה הנמכרת.

האם גם עובדי המכירות שלך מעלים חלק מהטענות הבאות?
יש ירידה ב"שוק" / בענף
אין מספיק "דאטה" מתאימה
צריך לקנות "לידים"
הרגולציה מפריעה למכירות
צריך מחירים טובים יותר / הנחות גדולות יותר
היעדים גבוהים מדי / לא מתאימים

אם חלק מהטענות נשמעות מוכרות או דומות לטענות של אנשי המכירות שלך, ואם התדירות או העוצמה שלהן גוברת והולכת – הגעת לשלב המסוכן לך:

מהו "השלב המסוכן?"
השלב המסוכן הוא העיתוי בו מגיעות 2 תופעות  (לפחות) עוצמתיות במצטבר:

 

תופעה ראשונה: בשפה העממית: "אכלו לי – שתו לי". יש בעיה ב"ענף" / ב"שוק" , אין דאטה, הנחות וכו'.
העלאת טענות כאלו, או דומות משמעותה היא אחת: אנשי המכירות לא יודעים כיצד להמשיך, לא חושבים שזה תפקידם לחשוב על המשך הדרך, ופונים למעשה, ישירות אליך שתראה להם את הדרך מכאן והלאה.

תופעה שנייה: משמעות הטענות הללו היא כי בתודעה של אנשי המכירות הושרשה התפיסה שהם "נוצחו" ולכן ימשיכו "להפסיד" בקרב.
אנשי המכירות אומרים לך שהם הרימו ידיים!

השילוב בין תופעות אלו הוא קטלני. לא רק המכירות ייפגעו. ללא נקיטת צעדים אפקטיביים ומיידים יש חשש ליציבות של הסוכנות עצמה.
אולי לא מייד, אבל בהחלט תוך זמן קצר.
"יש בכלל מה לעשות בעניין"? שואלים אותי.

התשובה הקצרה היא: "יכול להיות"

התשובה הארוכה היא שכמעט כל מה שהיה צריך כבר לעשות לפני שנתיים או שנה ולקדם את המהלכים לקראת המצב הנוכחי – צריך לעשות עכשיו.
האם אתה מוכן לכך?

"אז מה עושים?" שואלים אלו שמוכנים לכך.

"בשלב הראשון" אני עונה, "פנה לעצמך שעה לקריאה ומחשבה, בלי טלפונים, פגישות, דואר אלקטרוני, וואטס-אפ ושאר ההסחות הידועות.
עכשיו קרא בתשומת לב את זה. לפחות פעם אחת ברציפות.

אם אתה רוצה להגדיל עכשיו את המכירות בסוכנות
לחץ כאן.
הקדש שעה לקריאה והבנת הערך הרב עבורם.

מלא את הפרטים כאן, וחזור אליי אחרי שבוע.
אם אתה מוכן לכך, יש מה לעשות. והרבה.
הפרנסה שלך תלויה בזה!

גילי ראובני
מנטורית להזנקת תוצאות בביטוח

אימון אישי ועסקי
אימון אישי ועסקי

 

דילוג לתוכן