בוחרים בהצלחה! גביית שכר טרחה זו הבחירה שלי!
גביית שכר טרחה אצל סוכן ביטוח – כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים!
מעבר לגביית שכר טרחה אינו קורה ביום אחד.
זהו תהליך , מערכת יחסים בין הסוכן ללקוח.
זוהי עבודה קשה.
המעז, מנצח!!!
20 סוכנים מסוכנות ביטוח מובילה יצאו החודש לדרך החדשה וכבר הם גובים שכ"ט מלקוחותיהם בהנאה ובשמחה.
אחד הסוכנים שהציג אתמול צ'ק בסך 3800 ₪ אמר בסדנה: "אני מרגיש שמישהו מעריך את העבודה שלי! זהו ליטוף לאגו"
סוכן אחר עשה ניתוח תיק, גבה 6000 ₪. הוא מספר: "הלקוח שאל רק איך לשלם".
גביית שכר טרחה הינה צו השעה כדי לשמור על הכבוד המקצועי והריווחיות של סוכן הביטוח.
סוכנים רבים כבר גובים תשלום עבור השירותים ואחרים מצטרפים למהפכה.
מדי שבוע עוד ועוד סוכנים מבינים כי זהו שינוי מתבקש ואף רצוי – המשתלם גם ללקוח: הלקוח מקבל סוכן רגוע יותר, מחוייב יותר, מקצועי ונחוש להצטיין ולתת ערך ללקוחותיו.
תהליך נכון כולל את השלבים הבאים:
מיתוג ומיצוב הסוכן –
הבנת החוזקות והערך המוסף. למה שיבחרו דווקא בי.
בניית המותג של הסוכן כאוטוריטה.
מיפוי לקוחות –
קריטריונים לאיפיון וסיווג לקוחות וקבלת החלטה לאיזה קטגוריה שייך כל לקוח.
מודלים לגביית שכר טרחה –
היכרות עם המודלים השונים והתאמת המודל הרצוי ללקוח ולסיטואציה.
איתור "שודדי הזמן" –
זיהוי הלקוחות שהם "שודדי זמן" ושחרורם מאפשר לקלוט לקוחות ריווחיים.
ניהול זמן –
להספיק יותר בזמן הנתון. להשקיע בפעולות שמייצרות כסף.
טיפול בהתנגדויות והחלפת אמונות מגבילות באמונות מקדמות –
התנגדויות – של הסוכן, צוות המשרד, הלקוחות – הן דבר טבעי ויש לצפות שיעלו ולחבק אותן באהבה.
התנגדות היא כוח וניתן להפוך אותה למנוע צמיחה. הבנה, הכלה והתמודדות נכונה עם התנגדויות ואמונות מגבילות מסייעת להתגבר עליהן ולאמץ תפיסות חדשות ומקדמות.
בניית מחירון והכנת הסכמים –
אין מחירון רשמי ולכן כל סוכן צריך לגבש לעצמו את המחירון המתאים עבורו: כמה כסף גובים, על איזה מוצרים / שירותים גובים.
כמובן שיש לפעול במסגרת החוק המחייב ומומלץ להתייעץ על כך עם עו"ד.
כמו כן, חשוב למסד את ההסדר הכספי בחוזים והסכמים כדי למנוע אי הבנות וחוסר נעימות.
יציאה לדרך – תרגול, אימון השרירים, הטמעת הרגלים חדשים.
זה השלב המאתגר, שבו הופכים את הדיבורים למעשים.
כאן אנחנו נדרשים לצאת מהמקום המוכר ולהעז לנסות דבר חדש.
קח מאמן אישי –
כמו בחדר כושר, מאמן אישי ידריך אותך בכל שלב וידייק את הפעולות שלך כדי להשיג תוצאת מיטביות בזמן הקצר ביותר.
לחגוג את ההישגים!
כל יום עשו צעד בנושא גביית שכר טרחה.
בניית מחירון, הכנת הסכם, מיפוי לקוחות, עדכון הלקוחות שמעכשיו השירות שלכם יעלה כסף, גביית שכ"ט בסכום נמוך, העלאת הסכומים, הצבת יעדים מוגדרים לשיפור הריווחיות דרך שכ"ט.
תפרגנו לעצמכם על כל הישג. כל פעולה חדשה שעשיתם וקידמה אתכם בנושא גביית שכר טרחה היא סיבה טובה להוקרה.
מחקרים מצביעים על כך שהתמקדות בהצלחות ובחוזקות משפרת את הביצועים!
תפרגנו גם לקולגות שלכם שמצטרפים למהפכה.
ככל שיותר סוכנים יתחילו לגבות כסף עבור השירותים שהם מעניקים ללקוחותיהם, כך הדבר ישתרש ויהפוך למובן מאליו.
בדיוק כפי שהבנקים גובים כיום עמלה עבור כל פעולה, גם אם נעשית ע"י הלקוח באופן עצמאי באינטרנט. קופ"ח גובה כסף עבור כל תרופה בנוסף על התשלום הקבוע כחבר הקופה.
מי אני?
קוראים לי גילי ראובני.
אני בעלת תואר שני, מומחית לשיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים.
מאמנת עסקית ויועצת ארגונית בביטוח כבר 20 שנה.
מלווה עשרות סוכנים בתהליכי שינוי, התייעלות והגברת הריווחיות.