לעבור לצד המנצח

סוכני ביטוח חכמים ויקרים:
!This is your money time
המגרש שלכם טומן בחובו הזדמנויות,
אתם צריכים לזהות ולממש אותן!
כיועצת ארגונית ומאמנת אישית / עסקית אני מלווה עשרות סוכנים
ופוגשת גם את אלו שעדיין מחפשים אשמים…
מתלוננים על מר גורלם…
מלאים בהתנגדויות לשינוי…
במקביל אני פוגשת גם את הסוכנים שמזהים את ההזדמנויות ומוכנים לאמץ אסטרטגיות חדשניות, "להשחיז את הסכין" כדי לשייט במרחבי  "האוקיינוס הכחול" .
("האוקיינוס הכחול"  הוא המקום של ההזדמנויות החדשות.
ובניגוד ל"אוקיינוס האדום", הרווי במתחרים, אתם  מייצרים ערך גבוה וגם מקבלים שכר נאה עבורו).
מחליפים דיסקט!!!

עוברים לגביית שכר טרחה  –
הבסיס לרלוונטיות העתידית של סוכני הביטוח
כדי להצליח בגביית שכר טרחה עלינו להכיר את הערך המוסף שאנו מעניקים ללקוחות.
לקוחות מוכנים לשלם כסף (והרבה) כאשר הם מבינים מה יוצא להם מזה.
סוכן ביטוח חייב לדעת למתג את עצמו, להסביר למה דווקא הוא.
  • לתרגם את "השפה הביטוחית" לשפת היומיום – הנגשת המידע והתועלת.
  • הצגת תמונות מצב וניתוח הנתונים ומהן ההמלצות האישיות עבור הלקוח.
  • תקשורת עם ומול חברות הביטוח, היכולת להתמודד עם הבירוקרטיה.
  • פיתוח כלים לתקשורת בינאישית ויצירת אמון.
המטרה:
למצב את עצמכם כאוטוריטה עבור הלקוח בעולם הביטוח והפיננסים!
 
אז איך בונים את עצמכם כאוטוריטה?  איך מיצרים מיתוג ? 
עלינו להביא לידיעת הלקוחות את החוזקות שלנו,
אילו תועלות אנחנו מייצרים עבורם,
מה הם מרוויחים מהקשר איתנו.
עלינו לצרוב בתודעתם של הלקוחות את היותנו מוצלחים ומצליחים! 
אלו הם היסודות עליהם ניתן לבנות וליישם את מודל גביית שכר טרחה.
חייבים לשנות את דרך החשיבה וההתנהלות.
להפוך את האיומים להזדמנויות. 
 
כיועצת ארגונית ומאמנת עסקית עם התמחות של כמעט 20 שנה בעולם הביטוח פיתחתי כלים לסוכנים מצליחים עם ברק בעיניים, 
סוכנים שרוצים להפוך את עצמם למותג ייחודי ובעל ערך,
סוכנים שיודעים מה הם שווים ומוכנים לעבוד בשביל להגיע לרמת מאסטר = אוטוריטה.
תחומים נוספים בהם אנחנו נותנים שירות לסוכני ביטוח:
  • אימון אישי ועסקי  – פריצת גבולות בכל תחומי החיים.
  • ייעוץ ארגוני ממוקד לסוכני ביטוח
  • סדנאות העצמה, שיפור השירות ומכירה. 
  • מיתוג ובידול הסוכן והפיכתו למותג-על!
  • חזון ותכנית עבודה – שיווק שהופך לכסף!
  • גביית שכר טרחה – הלכה למעשה!
  • משרד מוכר – להרים את הכסף מתחת לפנס – להפוך את הלקוחות שלך לאוהדים.
  • ניהול זמן ותעדוף משימות – להספיק יותר בזמן הנתון, להפסיק לכבות שריפות, להגדיר מהן "האבנים הגדולות" ולהשיגן. כתיבת נהלי עבודה להתייעלות ועבודה שיטתית  לפי דרישות הרגולציה.
שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן