לשחרר מטען עודף כדי להמריא
ברגע הראשון זה צורב! כואב! פוגע! אפילו מעליב!
"מה, אני לא מספיק טובה בשבילכם???"
"ככה זורקים אותי מהרשימה? לא מתייחסים אלי"?
כל אחד מאתנו שולח מיילים רבים כחלק ממאמצי השיווק והמכירה, ההצגה העצמית , הרצון לשמור ולתחזק קשרים עם אנשים משמעותיים.
בזמן שליחתם עבורנו הם החשובים ביותר. השקענו בהם מחשבה ומאמץ ואנו משוכנעים כי יש בהם ערך מוסף עבור קהל הנמענים.
אספנו אנשי קשר רבים לאורך השנים …היו לנו בוודאי נקודות השקה משותפות ומשמעותיות , אולם כבר איבדנו את הרלבנטיות ההדדית.
איך נדע שהסתיימה הרלבנטיות ההדדית? או איך "לפטר" אנשים אהובים כדי להמשיך הלאה!
במערכת הדיוור המקצועית קיימת אפשרות לקבל תמונת מצב בהירה:
למי שלחנו, למי הגיע , מי פתח את הדיוור, מי התייחס אליו ומי התעלם.
והכי כואב אולי – מי העביר אותך לדואר זבל (חסם אותך).
קבלו את הטיפ שגובר על תחושת האכזבה:
תתגברו על הפחד והבושה
תסתכלו לדו"ח "בלבן של העיניים"
תקבלו ותפנימו את התמונה האמיתית
תיפרדו באומץ מ"החברים לשעבר"
כדי לפנות מקום ל"חברים חדשים".