גביית שכר טרחה
עוברים למודל עבודה ריווחי ומתגמל!
כן, מגיע לך יותר!
לא עוד ריצה מטורפת אחרי לקוחות קטנים שאינם מעריכים את זמנכם… לא עוד תפעול אינסופי תובעני ושאינו כלכלי.
מפסיקים להתבייש, שמים את חשיבותו וערכו של סוכן הביטוח בחלון הראווה.
מעכשיו משקיעים יותר ומקבלים יותר.
תחום הביטוח עובר טלטלות והופך ליותר ויותר מאתגר.
סוכנים רבים משקיעים את מרבית זמנם בתפעול וזאת על חשבון
התמקדות בתחזוקת הקשר האפקטיבי עם הלקוחות.
נתונים עדכניים מצביעים על ירידה ניכרת בהכנסות של מרבית הסוכנים.
בואו נעשה יחד את השינוי!
גביית שכר טרחה כאן ועכשיו.
להפסיק להפסיד ולאכזב את עצמכם, להצטרף לנבחרת המצליחנים.
הדבר מחייב שינוי גישה. התמקדות במוצרים הריווחים
(כגון תכנון פרישה ויעוץ פיננסי ) הדורשים מאמץ, אך יש בהם פוטנציאל כלכלי גבוה.
המסקנה: סוכן שרוצה להמשיך להתפרנס בכבוד תוך שמירת האיזונים בין החיים הפרטיים והעבודה ) )work home balance
מחוייב לעשות שינוי משמעותי.
סוכנים רבים עברו סדנאות בנושא גביית שכר טרחה, אך עדיין מתקשים בביצוע.
לא די בידע הטכני.
בלי פיתוח הכלים הנכונים הכוללים גם ביטחון ואמונה פנימיים –
המעבר איטי, קשה, מתסכל וגם לא נושא את הפירות המיוחלים.
הסדנה של גביית שכר טרחה נותנת לכם את הכלים הפנימיים והחיצוניים האפקטיביים
ביותר כדי לעשות את השינוי בתעוזה ובאנרגיה גבוהה.
בסדנה היישומית של גביית שכר טרחה אנחנו הולכים לעבוד על שני המימדים:
המנטלי – תעוזה ובניית דימוי עצמי מנצח.
הפרקטי – כלים מקצועיים להשגת היעדים.
הנושאים המרכזיים בסדנה של גביית שכר טרחה – הסודות שמייצרים את השינוי:
- גביית שכר טרחה הלכה למעשה – הכלים והמיומנויות שיאפשרו לך להתחיל בביטחון כאן ועכשיו!
- הבנת המודלים השונים לגביית שכר טרחה , מיפוי לקוחות, קביעת מחירון.
- אמונות מגבילות וטיפול בהתנגדויות – להפוך לקוחות לשותפים.
- מיתוג, מיצוב ויצירת אוטוריטה .
- מהו הערך המוסף ומדוע שיבחרו דווקא בך.
- ניהול זמן – איך מוסיפים שעתיים בכל יממה! (להספיק את מה שחשוב וריווחי ולהפסיק לכבות שריפות(.
- לתחזק מוטיבציה ואנרגיה גבוהה – אם אתה לא תתלהב מעצמך, למה שהלקוחות יתלהבו ממך?
- אינטליגנציה רגשית ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה כתנאי לשינוי התנהלות.
בסדנה נחשוף את הסודות של בניית הסוכן כאוטוריטה.
איך מגבירים את הכריזמה, איך לייצר שטף של לקוחות , איך גורמים להם להזדהות ולרצות לשלם עבור השירות.
רקע על המנחה:
גילי ראובני. M.A – יועצת ארגונית ומאמנת עסקית. התמחות בענף הביטוח ויועצת הלשכה.
ליווי סוכנים בתהליכי שינוי, התייעלות, ביצועי שיא והגברת הריווחיות.
שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים, פיתוח צוותי עבודה.