סגר ושיתוק או סדר חדש? בעלי עסקים וסוכני ביטוח מנצחים את הקורונה!

מנצחים את הקורונה!!! סגר ושיתוק או סדר חדש?
מאמר זה נכתב על ידי בתקופת הסגר השני ופורסם במגזין "עדיף" – כנס הבריאות והסיעוד 28.10.20

הסגר כאן ולזמן ממושך. החמרה במגבלות, עלייה במספר נדבקים וחולים, הודעות סותרות מהממשלה, חוסר וודאות, אין רשת ביטחון כלכלית.אלו הן העובדות. הבחירה היא בידיים שלך: להיות משותק או להסתכל לפחד בעיניים ולהמשיך קדימה באומץ.
מה עומד על הפרק?המשך פעילות עסקית, יצרנית ויוזמת למרות הסגר, כי הלקוחות שלכם צריכים אתכםדווקא עכשיו!

מנצחים את הקורונה 
כדי להצליח במציאות החדשה והמורכבת צריך לאמץ דרכי התנהלות חדשות – ומהר!הפתרון: רכישת כלים עדכניים לעבודה אפקטיבית מהבית!אלו הם כלים להפעלת העסק והנעה נכונה של צוות העובדים, כלים רלוונטים לתקשורת עסקית עם הלקוחות.חובתכם כמנהלים וכבעלי עסקים לבצע את ההתאמות הללו כדי שהעסק שלכם ימשיך ויצמח. 

 שבעת הסודות להזנקת העסק בתקופת משבר: 

1. אימון מנהלים –  קבלת החלטות אסטרטגיות וחשיבה פורצת גבולות, יצירתיות ומנהיגות. מנהיגים גדולים לוקחים יועצים חיצוניים אובייקטיבים כדי שיסייעו להם לראות את "נקודות העיוורון".אנו נמצאים במדרון חלקלק, אין מקום לטעויות.  יש צורך במנהיגות חזקה יציבה ומעוררת השראה.


2. זיהוי הזדמנויות  
 – כל משבר הוא קרקע פורייה להזדמנויות עסקיות. הכל משתנה לנגד עיננו – דברים שנחשבו כבטוחים הפכו ללא רלוונטיים. דברים חדשים נובטים. 


3. מיומנויות של עבודה וניהול מרחוק– יצירת שגרות ניהול והטמעת נהלי עבודה אפקטיביים.גמישות, הקשבה הכלה מחד יחד עם דרישות וגבולות ברורים יסייעו לבנות שיגרה חדשה במודל היברידי המשלב עבודה מהבית תוך שימוש בטכנולוגיה וכלים דיגיטלים כדי להמשיך להיות רלוונטים ולהגיע לתפוקות גבוהות.  


4. גביית שכר טרחה – דווקא עכשיו הזמן להוכיח את עצמך ולהיות אוטוריטה ללקוחותיך. איך מגבירים את הערך של סוכן הביטוח , למה שישלמו ללא התנגדויות.  הגברת הערך ומיתוג סוכן הביטוח מהווים מקפצה עסקית משמעותית.            

סוכנים שיודעים להגיע ולהשפיע, סוכנים שמבינים את התועלות האדירות שהם מעניקים ללקוחותיהם ויודעים להסבירן נכון מעלים את ערכם בעיני הלקוחות. 
גביית שכר טרחה צריכה להעשות בצורה נכונה: בניית מחירון, מיפוי לקוחות, הבנת ההיבט המשפטי – מה מותר , מה אסור ואיך לעשות את זה נכון. ולא פחות חשוב – אימון ותרגול שיחת המכירה כדי לרכוש ביטחון.


5. משרד מוכר  / "מפקידה למפקדת המשרד"–  משבר הקורונה מחייב את העסקים לעבור לניהול רזה, שאחד ממאפייניוהוא צמצום עובדים ודרישה אמיצה מכל איש צוות להיכנס מתחת לאלונקה ולתת 150% . 
פיכך, גוברת החשיבות להכשרת העובדים להיות "ראש גדול" , לקחת יוזמה ואחריות ולדעת להפוך כל שיחה (נכנסת או יוצאת) למכפלת מכירות.  

מהניסיון שלי כיועצת ארגונית הפועלת כבר מעל 20 שנה בענף הביטוח, צעד כזה חייב להיות מלווה בהדרכה והכשרת הצוות אחרת עולות התנגדויות הנובעות בעיקר מחוסר ידע.מרבית הפקידות מורגלות לבצע פעולות תפעול ואין להן מספיק ביטחון וכישורים בהובלת שיחות מכירה.

הטענה הנפוצה היא "שאין זמן"…שהכל דוחק וצריך ענות לשיחות הבאות ולטפל במיילים המצטברים.לדעתי, זה פספוס אדיר!!!!

אימון קצר יקפיץ את הפקידות בכמה רמות!!!   הן רוכשות כלים חדשים ופותחות אופקים חדשים להתרחבות שלהן ושל הסוכנות. עובד שיש לו אופק, אתגר ועניין הוא עובד עם שאיפות וברק בעיניים. כאלו אתם רוצם לטפח!!! 


6. הגברת החוסן האישי והארגוני  – חוסן הוא מידת עמידותו של אדם או ארגון מול האתגרים והסערות שהחיים מציבים בפניו והיכולת להתמודד באופן מוצלח עם מצבי לחץ.  חוסן הוא תהליך המאפשר צמיחה למרות הימצאותם של איומים רציניים. חוסן הוא היכולת לבחור בדרך אלטרנטיבית עדכנית כאשר הדרך שבה התנהגת תמיד אינה זמינה לך יותר.  

תפקידכם כמנהלים לסייע לארגון לפתח את החוסן של כל אחד מאנשיו.

ניתן לפתח יכולות כגון חשיבה חיובית, יצירתיות ואופטימיות, יכולת להסתגל לשינויים ולהתאים את עצמך למצבים חדשים בלי פחד.


7. איזונים נכונים – בתקופה מאתגרת זו יש חשיבות עליונה למצוא כל הזמן את האיזון הנכון בין המשפחה, העבודה והמקום שלי לעצמי.  הסגר המתמשך והעבודה מהבית יכולים להפוך לסיוט מתמשך או להזדמנות אישית, עסקית ומשפחתית.    כמו בכל דבר נדרש מאתנו "המבוגר האחראי" תכנון ותכלול – לבנות סדר יום משמעתי שבו יכנסו כל "האבנים הגדולות" שהגדרנו לעצמנו. 

אחד הכלים הכי עוצמתיים כדי להחזיר את עצמנו למיקוד, שליטה ולשחרר מתח הוא לנשום – נשימה מעגלית מודעת.
הכוונה לנשימה עמוקה- אורך השאיפה והנשיפה שווים, רציפים וללא עצירה.נסו לתרגל נשימה מעגלית 3 פעמים ביום. נשימה מעגלית מרגיעה, מחזקת את מערכת החיסון, משחררת מתח וחרדה מייצרת אנרגיה חיובית ואופטימיות.


הכותבת היא יועצת ארגונית מאמנת עסקית ומנחת סדנאות.התמחות בשיפור מיומנויות ניהול והובלת שינויים בארגונים.בעלים של Great Business Results   – מעל 20 שנה של ניסיון ותוצאות מוכחות בעולם הביטוח

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן