גביית שכר טרחה ללא רגשי אשמה! סוכני ביטוח מתאמנים להצלחה!
עכשיו אביב ,הטבע מתעורר, הפריחה בשיאה.
גם אנחנו בני האדם צריכים לעשות פעולות כדי לייצר צמיחה והתחדשות.
סוכנת ביטוח בכירה אמרה לי השבוע:
"כל כך הרבה זמן אני דוחה את הכניסה לגביית שכ"ט מתוך פחד וחששות. האם זה חוקי? איך מתחילים? איך מונעים בריחת לקוחות?
אני חושבת שהשאלה הכי גדולה זה לא האם זה אפשרי, אלא האם אתה מוכן?
הסוכנת עברה אצלי אימון ממוקד לגביית שכ"ט שבעקבותיו התחילה לגבות כסף עבור השרותים הביטוחיים והפיננסיים.
ההפתעה הגדולה ביותר היתה דווקא תגובת הלקוחות.
זהו המייל שקבלתי מסוכנת הביטוח:
" גילי, זה לא יאמן!!! התהליך הממוקד שהעברת לנו הבהיר שמותר ומומלץ לגבות שכ"ט ממבוטחים. ניהלנו את התהליך בדיוק כפי שהצעת לנו. קבלנו תגובות אוהדות מרוב הלקוחות. מעט מאוד התנגדויות, הם קבלו זאת בהבנה וראו במהלך זה עליית מדרגה מקצועית של סוכני הביטוח.
באותה הזדמנות (בעידודך) "פיטרנו" כמה לקוחות שהגדרנו כשודדי זמן.
כעת התפנה לנו זמן איכות ללקוחותינו הנאמנים והריווחיים ובמקביל זמן נוסף לעשות שיווק נכון כדי להגדיל את מספר הלקוחות הנכונים עבורנו. תודה לך גילי ראובני ולצוות שלך".
השאלה היא לא האם זה אפשרי, אלא האם אתה מוכן?
גילי ראובנייועצת ארגונית בכירה בענף הביטוח
יועצת הלשכה לגביית שכר טרחה
לתאום פגישה
|