מנהלים את המצב – מעבר משיגרה למצב חירום!

מנהלים יקרים,
אנחנו נמצאים בשלב המעבר משיגרה לחירום.
אתם המנהלים נדרשים בימים אלו להוות את המנהיגות שמתווה את דרך ההתנהלות,
את תחושת הביטחון והיציבות. 
כדי להמשיך להניע את העסק במגבלות החדשות נדרשים לבצע מספר שינויים דרסטיים:
1. מעבר לעבודה מהבית / עבודה מרחוק.
2. קביעת נוהלי שיגרת עבודה חדשים ומחייבים. 
3. שמירת קשר הדוק עם הלקוחות. ( יתכן ותדרשו לתת פתרונות מקצועיים חדשנים).
כדי לעבור בהצלחה את תקופת החרום, לבצע את השינויים המיידיים והדרסטיים,
להמשיך לנהל עסק חיי – מציעה לכם את השירותים הבאים:
ACTION ITEMS  – אילו פעולות נדרשות באופן מיידי.
עוברים למודל עבודה בתקשורת אונליין עם העובדים והלקוחות, עם הספקים והעמיתים.
1. SOS – המשך הפעלת המערכת העסקית (סוכנות ביטוח/ ענף קיבוצי ) במתכונת חירום.
2. שמירה על אנרגיית עבודה גבוהה של הצוות. 
 
3. חיזוק הקשר עם הלקוחות בתקופה של אי -וודאות: 
  • נוכחות משמעותית במדיה החברתית. (אתר, פייסבוק, אינסטגרם, והכי חשוב – התוכן הוא המלך! תשקיעו בו!)
  • אומנות המפגש הטלפוני 
  • מיון לקוחות – מי זקוק לנו כאן ועכשיו!

 

שירות הזה הוא בשבילכם!

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן