1.כמות מידע
2.כמות מטלות
3.קצב עבודה
4.ציפיות הדדיות
5.זמינות יתר
רוב האנשים חיים בקצב גבוה, עומס רב ותחושת מחנק תמידית.
רוב האנשים מרגישים מחסור תמידי במשאב הזמן.
יותר ויותר אנשים מגיעים לאימונים וסדנאות כדי לרכוש כלים לניהול זמן, להתייעלות והגברת האפקטיביות האישית.
הנושאים המרכזיים בסדנאות:
- אבחנה בין דברים חשובים לדברים דחופים – לומדים לתעדף משימות, להגיד "לא" ולהתנהל באסרטיביות ובמודעות לשעון.
- מזהים מיהם ומהם "שודדי הזמן" האישיים והארגוניים ואיך להתמודד איתם.
- מקבלים כלים סופר יישומיים לתכנון לטווח הארוך, הבינוני והקצר.
"אסור שהדברים החשובים לנו יותר
יהיו נתונים לחסדיהם
של אלו החשובים לנו פחות" |