סדנה לגביית שכר טרחה
בעקבות השינויים בענף הביטוח חלה ירידה בקבלת עמלות מחברות הביטוח בגין מכירות הפוליסות השונות. במקביל, מתחזקת המגמה של מכירה ישירה ע"י חברות הביטוחים הישירים, מכירות באינטרנט וכן מכירות ישירות בדרכים כאלו ואחרות של חברות הביטוח עצמן. סוכן הביטוח מתקשה לעמוד בתחרות. כדי להשאר נאמן ללקוחותיו ולתת שרות מיטבי השומר על האינטרסים של הלקוח יש צורך לשנות את צורת ההתנהלות. להחליף דיסקט ולהפוך את הבלתי מוכר לשיטת עבודה מקובלת ויעילה. אין ברירה ! חייבים לשנות את מודל ההכנסה ולהתחיל לגבות שכר טירחה מהמבוטחים. ניתן ללמוד, לתרגל ולאמץ כלים להתמודדות עם המצב החדש – הצורך בגביית שכ"ט – תוך מיצוי היתרון של היכרות הלקוחות וצרכיהם. מיצוי היתרון של הגורם האנושי באופן כזה שהלקוח יוצא מרוצה יותר, שקט ורגוע ומודע לתועלות בהן זכה. במקביל, סוכן הביטוח מבסס את הכנסותיו , משפר את המיתוג האישי ואף זוכה בלקוח מרוצה. הנושאים המרכזיים בהם נעסוק בסדנה:
כייף לקבל משוב מסוכן ביטוח מרוצה: " גילי, היום העזתי בפעם הראשונה לבקש שכ"ט, והלקוח הסכים ברצון וללא שום עוררין.מסתבר שזה אפשרי". |
מזמינה אתכם להיות חלק מנבחרת מנצחת של סוכני ביטוח מקצועיים שרואים שהעתיד לפרנסה בטוחה ויציבה עובר דרך העוגן של גביית שכר טרחה .בסדנה נעסוק גם בעוגנים נוספים להגברת האפקטיביות והגדלת המכירות בתקופת הקורונה ואחריה.
הסדנה מתחילה ביום שני 20.7.20
בין השעות 17:00-19:00
מספר המקומות מוגבל. כל הקודם זוכה.
הרשמה לסדנה בלינק שכאן
|