סדנה יישומית לגביית שכר טרחה – סוכני ביטוח

סדנה יישומית לגביית שכר טרחה

העצמה, מיתוג והתייעלות  – הגברת הרווחיות של סוכן הביטוח

 

לא עוד ריצה מטורפת אחרי לקוחות קטנים שאינם מעריכים את זמנכם… לא עוד תפעול אינסופי תובעני ושאינו כלכלי.

מפסיקים להתבייש, שמים את חשיבותו וערכו של סוכן הביטוח בחלון הראווה.

 

מעכשיו משקיעים יותר ומקבלים יותר.

 

תחום הביטוח עובר טלטלות והופך ליותר ויותר מאתגר.

סוכנים רבים משקיעים את מרבית זמנם בתפעול וזאת על חשבון התמקדות בתחזוקת הקשר האפקטיבי עם הלקוחות.

נתונים עדכניים מצביעים על ירידה ניכרת בהכנסות של מרבית הסוכנים.

הדבר מחייב שינוי גישה.  התמקדות במוצרים הריווחים (כגון תכנון פרישה ויעוץ פיננסי) הדורשים מאמץ, אך יש בהם פוטנציאל כלכלי גבוה.

 

המסקנה:  סוכן שרוצה להמשיך להתפרנס בכבוד תוך שמירת האיזונים בין החיים הפרטיים והעבודה (work home balance)

מחוייב לעשות שינוי משמעותי. 

 

סוכנים רבים עברו סדנאות בנושא גביית שכר טרחה, אך עדיין מתקשים בביצוע.

לא די בידע הטכני.  בלי פיתוח הכלים הנכונים הכוללים גם ביטחון ואמונה פנימיים – המעבר איטי, קשה, מתסכל וגם לא נושא את הפירות המיוחלים.

הסדנה נותנת לכם את הכלים הפנימיים והחיצוניים האפקטיביים ביותר כדי לעשות את השינוי בתעוזה ובאנרגיה גבוהה.

 

בסדנה היישומית אנחנו הולכים לעבוד על שני המימדים:

המנטלי – תעוזה ובניית דימוי עצמי מנצח.

הפרקטי – כלים מקצועיים להשגת היעדים.

 

 

הנושאים המרכזיים בסדנה – הסודות שמייצרים את השינוי:

 

  • גביית שכ"ט הלכה למעשה – הכלים והמיומנויות שיאפשרו לך להתחיל בביטחון כאן ועכשיו!
  • הבנת המודלים השונים לגביית שכ"ט, מיפוי לקוחות, קביעת מחירון.
  • אמונות מגבילות וטיפול בהתנגדויות – להפוך לקוחות לשותפים.
  • מיתוג, מיצוב ויצירת אוטוריטה.
  • מהו הערך המוסף ומדוע שיבחרו דווקא בך.
  • ניהול זמן – איך מוסיפים שעתיים בכל יממה!  (להספיק את מה שחשוב וריווחי ולהפסיק לכבות שריפות).
  • לתחזק מוטיבציה ואנרגיה גבוהה – אם אתה לא תתלהב מעצמך, למה שהלקוחות יתלהבו ממך?
  • אינטליגנציה רגשית ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה כתנאי לשינוי התנהלות.

 

בסדנה נחשוף את הסודות של בניית הסוכן כאוטוריטה.

איך מגבירים את הכריזמה, איך לייצר שטף של לקוחות , איך גורמים להם להזדהות ולרצות לשלם עבור השירות.

 

 

רקע על המנחה:

גילי ראובני (M.A.) – יועצת ארגונית ומאמנת עסקית. התמחות בענף הביטוח ויועצת הלשכה.

ליווי סוכנים בתהליכי שינוי, התייעלות, ביצועי שיא והגברת הריווחיות.

שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים, פיתוח צוותי עבודה.

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן