כמה פעמים רציתם להתחיל תהליך שינוי?
כמה פעמים שאלתם את עצמכם מה אקבל בסוף התהליך?
סוכני וסוכנות ביטוח יקרים, אנחנו מזמינות אתכם לסדנה ממוקדת , ליווי תומך ומקצועי של 3 חודשים עבורך ועבורך השותפים לעסק שלך.
אתם בטח שואלים את עצמכם, מה יצא לי מזה?
- ליווי אישי שלך מנהל הסוכנות בחיזוק וביצוע תהליכים
- הכשרת צוות המשרד למכירות יזומות ושימור לקוחות קיימים וותיקים
- איך לנהל את זמן הסוכן והמשרד לזמן עבודה נכון, יעיל ומקצועי
- עבודה נכונה ומדויקת במערכות המשרד, יחד עם נהלי הרגולציה
- והכי הכי חשוב- להפוך את כל צוות המשרד לשותף מלא במכירות ובתפוקות
סוכני וסוכנות ביטוח יקרים,
אחרי חשיבה ממושכת, עבודה מול סוכנויות ביטוח, החלטנו, נופר סנדרוסי ואני, להקים את בית הספר לניהול מעשי בביטוח.
אנחנו מזמינות אתכם לתהליך קצר וממוקד בו נעבוד יחד איתך ועם צוות המשרד במטרה לייצר עבודה יעילה ומקצועית בהתאם לנהלי הרגולציה.
נבנה תהליכים לשימור לקוחות קיימים ומכירות חדשות – אנחנו קוראות לזה עבודה לפי "פס ייצור".
וזה רק חלק קטן ממה שתקבלו מאיתנו בליווי.
כמעט בכל סוכנויות הביטוח, בעל הסוכנות נשאב לתוך העולם השוטף ופחות משקיע זמן בעולם ניהול הסוכנות והאצלת סמכויות.
מתוך רצון לתת את השירות הטוב, המקצועי ולפעמים גם המהיר ביותר ללקוח
לא פעם הסוכן לא מצליח לייצר מספיק הכנסה, להגיע לכל לקוחותיו,
להגיע ללקוחות הוותיקים שלו וליצור עימם קשר לחידוש וריענון התיק.
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, מה אני צריך לעשות אחרת? ואיך עושים זאת אחרת?
אז הנה כמה תשובות:
וזה רק חלק קטן מפעולות קטנות של שיגרה, ניהול והטמעה.
בליווי ממוקד של 3 חודשים, אנחנו מלוות אותך ואת צוות המשרד וביחד הופכים את הטוב מאוד למצוין.
התייעלות וריווחיות בסוכנות הביטוח – תהליך ממוקד לסוכן הביטוח ולצוות המשרד
תהליך ממוקד לשיפור תהליכי עבודה, התייעלות והגברת הריווחיות בסוכנות הביטוח.
לפטר את שודדי הזמן – איך לשחרר את הלקוחות שאינם מתאימים לך, איך למגנט את הלקוחות המיטיביים.
בניית תיק לקוחות מניב – לבנות נכון את תיק הלקוחות כדי למלא את השליחות במקצועיות וגם להרוויח הרבה כסף.
ניהול זמן אפקטיבי – תרוויחו שעתיים נוספות כל יום! מפסיקים לכבות שריפות, מתמקדים ביוזמה, פיתוח קשרי לקוחות ושירות אקטיבי.
גיוס והנעת עובדים – הגדרת תפקידים ופיתוח נהלי עבודה יעילים בהתאם לרגולציה.
טיפוח שחקני נשמה – עובד שטוב לו הוא עובד טוב. איך מגבירים את המוטיבציה ותחושת השייכות.
איך בונים צוות עובדים מיומן ויעיל שמשחרר את המנהל מפעולות התפעול.
משרד יוזם ומוכר – להפוך שיחת שירות להזדמנות של מכירה חדשה.
גילי ראובני – מאמנת עסקית ואישית, יועצת ארגונית
יועצת לשכת סוכני הביטוח
מלווה כבר מעל 20 שנה מאות סוכנים ביטוח ועשרות סוכנויות לביצועי שיא ולתוצאות כלכליות משופרות. מבינה ומכירה היטב את עולמם של סוכני הביטוח והאתגרים העומדים לפניהם.