סדנה לסגנונות תקשורת – אדיג’ס – לדבר ב- 4 שפות
הכרה ושימוש נכון בסגנונות תקשורת מקנה יתרון אדיר במגוון תחומים: מכירה ושיווק – למכור לכל אדם בקלות ובפשטות, בצורה שיבין , יתחבר וירצה לבחור במוצר או בשרות שלך. הכנה לראיונות עבודה – להעביר מסרים קולעים. פיתוח צוות – בניית צוות המבוסס על החוזקות של כל משתתף. יצירת הרמוניה של ניגודים – צוות משלים.
|
נושאים מרכזיים בסדנה:
• תקשורת בינאישית – מי אני ומהו התדר שלי.
• זיהוי והכרת המאפיינים של כל סגנון.
• הרחבת פס התקשורת הבינאישית. לדבר עם כל אחד בתדר המתאים לו ביותר.
• מהי תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית, איך מונעים "טלפון שבור".
קונפליקטים והתנגדויות, “קצרים בתקשורת” בינאישית ועימותים רבים המתרחשים בזמן שיחה, הם תוצאה מובהקת של חוסר הבנת סגנון התקשורת המאפיין את האדם שמולנו.
לכל אחד מאתנו יש תדר תקשורת שונה. אם נדע לזהות את אותו תדר, שהרי נדע לתקשר טוב יותר ולהשיג הרבה יותר.
הבנה ושליטה בסגנונות התקשורת השונים הקיימים אצל אנשים שונים מאפשרים תקשורת אפקטיבית, מקדמת ונקיה.
מזמינה אתכם ללמוד לדבר ב-4 שפות!
לקבל את הקוד המדויק כדי להשפיע, להנהיג ולתת יותר ערך לכל אדם וארגון.