קנייה, מכירה ומיזוג תיקים – בתקופת הקורונה!

מדברים על זה בשקט ומאחורי הקלעים, זה מבעבע מתחת לפני השטח.כמו "גייזר", זה יפרוץ בנקודת זמן קרובה.  זמן קורונה הוא זרז.
התיקים שלך הם הנכסים שלך והם שווים הרבה כסף!
ניהול סוכנות ביטוח זו משימה קשה וכבדה , בתקופת הקורונה- שבעתיים.השינויים בענף הביטוח מחייבים התבוננות אמיצה במראה: חוקי המשחק בביטוח משתנים. לא כולם מסוגלים להמשיך, גם לא כולם רוצים.
התעייפת מהמרוץ? נגמרה התשוקה? אין כוח לרדוף אחרי השינויים?אין רצון ללמוד את הדברים החדשים?  אולי זה כבר לא בשבילך. זה הזמן לשחרר!
"לשחרר" זה להחליט באומץ שאתה פורש מהמרוץ , המרתון הזה כבר לא מתאים לך.תהיה גאה במה שעשית, ביצירה שבנית. לא חייביים למשוך עד אינסוף.  תמכור!!!נצל את המצב בחדש ואת חוקי הכלכלה כדי למכור בשיא.יש מי שמוכן לשלם לך כסף טוב בעבור הנכסים שלך – התיקים שצברת לאורך השנים.זה הזמן לשחרר, למכור את התיקים ולצאת לדרך אחרת.
זה לא קל "לשחרר סוכנות", שהרי מדובר במפעל חיים – מדובר בקשרים אישיים עם לקוחות שבנית לאורך שנים רבות ויחד עברתם רגעים של שמחה וצמיחה כמו גם עצב, פרידות ואובדן.
חשוב לבנות תהליך נכון של "העברת המקל" בצורה שיטתית, הדרגתית וכזו המאפשרת כבוד ורוגע , הכרות עם הלקוחות החדשים ויצירת אמון הדדי.
תהליך כזה יצליח יותר אם הופכים את עובדי המשרד לשותפים ולסוכני השינוי .השיטה: טיפוח והעצמת צוות העובדים, הטמעת תחושת המסוגלות. 
אין קיצורי דרך. אם לא תתכננו נכון, אם לא תרתמו את כל צוות המשרד, אם לא תיידעו בצורה נכונה את הלקוחות – המהלך יתקע ויצוצו התנגדויות שיבלמו ויקשו על ההצלחה.
סוכני ביטוח מצטיינים בביטוח ובקיאים בכל פרט של כל פוליסה, אבל לנהל עסק ולהוביל תהליך של רכישה ומיזוג בתקופה של שינוי זה כבר דבר אחר.   אני ממליצה להעזר בגורמים מקצועיים כדי למנוע טעויות קריטיות. 
כתבתי זו התפרסמה ב"עדיף" בשנת  2016.מה שהיה נכון אז, מקבל מישנה תוקף היום.
מאז אני צברתי עוד המון ידע ונסיון שמאפשר לי לסייע לכם בתהליך מקצועי ומדוייק.בשנים האחרונות ליוויתי עשרות סוכנים בקבלת החלטות בצמתים של הכרעות משמעותיות.
התעייפת? רוצה לפרוש מהמירוץ?
בוא להתייעץ על האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורך.
איתכם תמיד ברגעים הקשים והמשמחים כאחת.
גילי ראובני. יועצת ארגונית ומאמנת עסקית ואישית 052-2254848

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן