תכנית 3-97

מהי תכנית 3-97?

אוניבסיטת הרווארד, בארה"ב, חיפשה מענה לשאלה: מה מאפיין את "העשירון העליון" של אנשי העסקים, ומדוע הם בצמרת ונשארים בה לאורך זמן?
במחקר של האוניברסיטה, שנערך על הסטודנטים בה, נשאלו אלו על שאיפותיהם, רצונותיהם ויעדיהם לטווח הקצר, הבינוני והארוך.
לאחר מכן, נערך מעקב של מס' שנים על ביצועי הסטודנטים, בתחומים שונים בחייהם. בניתוח הנתונים התגלה ממצא מדהים:
ה"עשירון העליון" – המצליחנים – היו בדיוק אותם סטודנטים שרשמו בפירוט רב את יעדיהם.
שאר הסטודנטים ציינו בעיקר מה הם לא רוצים!
הם ידעו מה הם לא רוצים, אבל לא ידעו מה הם רוצים בפירוט ובמדויק
(למשל: הכנסה של 7 ספרות מתחום הביטוח תוך שנה אחת)
אבל לא כל הסטודנטים שרשמו את יעדיהם התברגו בצמרת.
70% מהם נכשלו בדרך פשוט משום שלא נקטו פעולות כדי להשיג את היעדים!
ומכאן: 3-97
תוכנית היסוד להצבת יעדים ונקיטת הפעולות הנדרשות לעמידה בהם.
התוכנית מורכבת מ – 10 מפגשי אימון בני שעה אחת:

תכנית 3-97

מפגש ראשון:
תמונת המצב הקיים: חולשות, עוצמות, הזדמנויות ואיומים
מפגש שני:
שחרור מאמונות והרגלים מגבילים, שיטות להקניית הרגלים חלופיים, מקדמים, כלים ליצירת שינוי ושימורו.
מפגש שלישי:
תעדוף משימות, האצלת אחריות וסמכויות, ניהול זמן ומשימות
מפגש רביעי:
מביצוע משימות ומטלות – לניהול הביצועים והמשימות: כלים לסוכן לניהול משימות השירות, התפעול, הגבייה, התביעות והשימור. מיפוי גורמים מעכבים וקידום המרכיבים הנדרשים להצלחה.
מפגש חמישי:
יצירת מקורות הכנסה מעובדי המשרד האחורי בסוכנות, השקת תעריפים, ידוע הלקוחות, גבייה ומעקב הכנסות.
מפגש ששי:
המשרד המוכר: מינוף יכולות עובדי המשרד האחורי ליצירת הכנסות נוספות מהעמקת נתח הפוליסות בתיק הלקוח.
מפגש שביעי:
גיבוש תוכנית עבודה לשיווק ומכירות, עם יעדים כמותיים ברורים, לטווח של חודש, רבעון ושנה.
מפגש שמיני:
נוכחות ומעורבות במדיה חברתית ודיגיטלית. (אם יווצר עניין מיוחד – ניתן יהיה ליצור כלים / תכנים למדיה זו, מחוץ למסגרת התוכנית)
מפגש תשיעי:
איך ל"סגור" (או לתת שירות) כמעט כל סוג לקוח: ה"פורמלי", ה"עצמאי מדי", ה"תזזיתי", "זה שאינו יודע לשאול" וזה ש"חופר". כל לקוח מתנהל מעט אחרת, הכרת טיפוסי הלקוח תעלה אחוזי סגירה ותקטין עלויות טיפול ושימור לקוחות.
מפגש עשירי:
גיבוש תוכנית המשך והטמעת הנלמד בסוכנות למניעת "חזרה למה שמוכר, ידוע ואולי גם אהוב" באופן עצמאי וללא אימון וליווי.
למי התוכנית אינה מתאימה?
תוכנית  3-97 הינה תוכנית יסודית לשינוי המצב הקיים בעסק ולהתאמתה למתרחש בענף,
ולא תעסוק בנושאים שונים מהמתוכן לעיל, למעט משוב לגביי קשיי יישום החומר הנלמד.
בנוסף, התוכנית לא תתאים למי ש:
  • אינו זקוק לתוכנית בסיס, אלא תוכנית מתקדמת יותר.
  • יודע ומבין כיצד לערוך ולנהל שינוי בסוכנות בעצמו, או בשיתוף אחרים.
  • אינו יכול להתחייב למסגרת שבועית קבועה ומילוי מטלות האימון, כולן או חלקן.
  • אינו יכול להתחייב לעצמו להטמיע את השינויים בפועל, תוך כדי ולאחר תום האימון.
  • אינו "מתחבר" לתכנים, למסגרת או אליי.
  • חושב שמדובר בשיקוי קסמים ולא בעבודה מפרכת.
  • ההשקעה אינה מתאימה לו.
 
למי התוכנית מתאימה?
  • למי שמעוניין לערוך שינוי מיידי וקבוע בהתנהלות הסוכנות שלו
  • למי שמחוייב לעצמו, לעתידו המקצועי והאישי ולהצלחתו
  • למי שיכול להחליט מיידית ולהתחיל כבר בשבועות הקרובים
  • למי שזקוק רק לידע וההכוונה – ומסוגל להפנים ולנהל "משם והלאה".
 בונוס מיוחד עבורך – בשווי 4695 ₪ (+ מע”מ)
באופן חריג וחד פעמי, תוכנית 3-97 זו תכלול ליווי ומעקב שבועי קפדני.
למצטרפים עתה: מדי מפגש יוטלו משימות אותן יש לבצע עד למפגש הבא.
במקביל, תוכל לפנות אליי מדי יום, בתאום מראש, להתייעצות, שאלות, פתרון קשיים שצצו, רעיונות וכו. (שיחות ממוקדות).
סה”כ 10 שבועות של למידה עיונית ומעשית בליווי ומעקב אישי שלי! כדי שתפיק את הערך הרב ביותר מהשקעתך בעצמך ובסוכנות.
על לקוחותיי מעולם העסקים:
בכל השנים בהם אני מלווה עשרות עסקים צברתי לקוחות מרוצים רבים. הנה, על קצה המזלג, חוות הדעת מהשבועות האחרונים של חלק מלקוחותיי:
"למרות שאני לא נוכח בכל המפגשים, אני מתעניין ושואל. המשובים מעולים ואנו עדים לשינויים החלים אצל סוכני הביטוח. תודה רבה על עבודתך המצוינת, אני מאוד מרוצה  מהמהלך." שלמה אייזיק, מנכ"ל יונט
"בעקבות המפגשים שלנו פיטרתי את העובדת הבעייתית שרציתי ואני בהליך נהדר לקליטת חדשה. רציתי לומר תודה. זה לא היה לי קל כל השינויים והתחושה היא שזו רק ההתחלה" ל.ק.
"סוכנות ברזילי&רוזמן ממליצים בחום על הסדנה לגביית שכ"ט ממבוטחים. עברנו זאת בחודש יוני וכבר יישמנו הלכה למעשה תהליכים שתוכננו עם וצוות הסוכנים וגילי.
גילי נתנה לנו כלים והחשוב מכל איך ליישמם". סוזי ברזילי
גילי ראובני עם אריה אברמוביץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח
חז”ל כבר אמרו: מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
הרכבת אמנם יצאה מהתחנה, אך עדיין ניתן להשיגה,
וגם אתה והסוכנות שלך תוכלו לתפוס בה מקום.
וזה צריך לקרות עכשיו: השבוע, החודש. בעוד רבעון
חלק מהתנאי היסוד כבר ישתנו. כל דחיית זמן משמעה
השקעה כספית כבדה הרבה יותר – רק כדי להישאר
במקום שכבר היית בו לפני מספר חודשים.
משרד התעשייה והמסחר פרסם כבר לפני שנתיים כי מעל מחצית
מהעסקים שנפתחים ישראל נסגרים אחרי פחות משלוש שנים!!!
כן, לצערנו הרב, 1 מתוך 2 לא ישרוד.
אני מציעה שתקרא שוב את המסמך הזה בתשומת לב כדי לקבל מושג
על הערך הרב הטמון בה עבורך ועבור הסוכנות.
התוכנית היא ההזדמנות המיידית עבורך להישאר
רלוונטי גם בשנה הבאה, ועם פחות אתגרים מהסוג
שמפריע היום.
 גילוי נאות:
תוכנית העבודה שלי לחודשיים הקרובים מלאה כמעט לגמרי
ומדי יום אני מתמודדת עם פניות נוספות, שחלקן נדחות
כי הלו”ז שנותר פנוי עבורי – אינו מתאים לפונים.
אני משתדלת מאוד לתת מענה דווקא למי שנמצא בשלב
דומה לשלך, על פני פניות של סוכנים וסוכנויות שמתמודדים
כבר עם השלבים הבאים.
כיועצת עסקית בכירה המלווה עשרות עסקים ,
המודעת לאתגרים העומדים בפניך ובפני העסק שלך בשנה הקרובה,
וכיוון שאני נאלצת להגביל את מימוש ההצעה שלי
(ע”מ שלא לפגוע חלילה, בלקוחותיי הקיימים )
וכדי שסכום ההשקעה שלך לא יהווה שיקול מכריע בעריכת שינוי משמעותי אמיתי שמתחייב מהמציאות
החלטתי באופן חד פעמי לשבוע אחד בלבד לתת לך הנחה משמעותית בגובה 27%  – שהם 1800 (!) ש”ח
התקפים עד לתאריך 15.7.16 בלבד,
כך שההשקעה שלך היום בתכנית היסוד תהיה רק 4695 ש”ח ( + מע”מ)
בשני תשלומים שווים של 2347.5 ש”ח (+מע”מ)להצלחת הסוכנות שלך,

גילי ראובני

מאמנת עסקית מובילה בתחום הביטוח

ויועצת הלישכה

ליצירת קשר והתחלת עבודה

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן