כתיבה לפעולה!

כתיבה לפעולה
לקוחות רבים שואלים אותי כיצד ניתן היום, בשוק רווי מתחרים ורווי מלל, להגיע לעוד לקוחות ויותר מכך, לצרוב מסרים שישמרו ויחזקו את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלנו.
תוכן, זה כבר לא רק טקסט!
רבות מדובר על המלך של השיווק – התוכן.
התפתחות המדיות החברתיות וחשיבות הקידום בגוגל יצרה עניין רב סביב איכות התוכן שיש לפרסם כדי להביא יותר גולשים לגלות בנו עניין ומשם, בתקווה, להפוך ללקוחות.
אך האם השקעה בתוכן היא רק או בעיקר בתוכן כתוב?
ניחשתם את התשובה.
כניסת פייסבוק לתחום הוידאו והשידורים החיים חוללה את המהפך הגדול ביותר באופן בו יש להתייחס למילה "תוכן" בכל הקשור לפעילות שיווקית.
סרטונים ותמונות היו מאז ומתמיד מיצרי עניין רב יותר מטקסטים, איכותיים ככל שיהיו בערוצי המדיה החברתית.
בעידן בו ההסתכלות על גוגל ופייסבוק היתה עדיין דומה (עניין של 3-4 שנים) היה עוד נכון להשקיע בתכנים ארוכים ומעמיקים גם בערוצי המדיה החברתית כסממן איכות של עמוד הפייסבוק ויצירת מוקד עניין להתעכב עליו.
השימוש בוידאו והשינויים שעברה פייסבוק בתעדוף סוגי מדיות לצופה, דחקה ועוד דוחקת את התוכן בכתוב לתחתית הרשימה, ומציבה מעליה את הסרטונים, קטעי ה GIF, התמונות וצילומי ה 360, כאשר הטקסט הופך יותר ויותר לתומך של תכנים אלו ולא העיקר.
 
טיפים לעשייה נכונה:
  • תמונות: צלמו יותר תמונות עם הסמארטפון והעלו אותם ביחד עם התוכן הטקסטואלי.
  • סרטונים : נסו לשלב בתמהיל התוכן שלכם יותר סרטונים – הם יגדילו משמעותית את האינטראקציה של גולשים עם דף הפייסבוק שלכם.
  • ניהול נכון של תוכן : נהלו אתר אינטרנט או בלוג והזינו שם את התכנים המורחבים שלכם, כאשר לפוסטים בפייסבוק, עדיף לשייך משפט קצר ומשפט נוסף של הכוונה להמשך קריאה באתר / בלוג.
  • שלבו תכנים מגוונים.  אל תעלו לפייסבוק רק סוג מדיה אחד כל הזמן. דאגו לערבוב תמידי בין תמונות, סרטונים, טקסטים וקישורים.
 
  דיוור הנעה לפעולה
הסיבה שבגללה אתם לא צריכים בכלל לייקים בפייסבוק.
 רבים מבעלי עמודי הפייסבוק העסקיים עדיין מודדים את הצלחת הפעילות השיווקית על פי כמות הלייקים שהצטרפו לעמוד שלהם.
אז לפני שנתחיל להסביר מדוע זו הטעות הגדולה ביותר עבור משווקים בפייסבוק, בואו נכיר את שלושת המונחים החשובים ביותר למשווק בפייסבוק:
  1. חשיפה.
  2. מעורבות.
  3. לייקים.
 
חשיפה: מספר האנשים שנחשפו לפוסט / מודעה שלכם נכון לזמן בדיקת הנתון. חשיפה מתרחשת בכל פעם שהפוסט / מודעה שלכם נגלה על המסך של הגולש.
למה זה חשוב?: חשיפה היא מדד חשוב לבחינת הישגי הפרסום שלך. בדומה פרסומות בטלוויזיה, ברדיו או בעיתון, היא מספקת לך נתון אודות כמה פעמים ראו את התוכן שלך.
חשיפה אינה מדד לכמה פעולות נעשו לאחר מכן, ולא למספר הלייקים, אך היא מדד חשוב מאוד שיעזור לך להעריך כמה חזק נצרב המסר שלך בתודעה.
ככל שלמסר יש יותר חשיפות, כך ניתן להסיק שיותר אנשים חוו את המוצר או השירות שלך לפחות בחטף. חשיפה רחבה היא בסיס מוצלח ליצירת מסרים נוספים עם הנעה לפעולה.
 
מעורבות: מספר הפעולות שביצעו גולשים עם תוכן / פרסום שלי.
בכל פרסום יופיע גם נתון הפעולות, והוא מלמד אותנו כמה אנשים מאלו שנחשפו למסר, ביצעו פעולה כלשהי בעקבותיו.
באופן כללי, מספר הפעולות לרוב יהיה נמוך משמעותית ממספר החשיפות, והמטרה היא לייצר אחוז  פעולות גבוה ככל שניתן מכלל החשיפות.
מסר או מודעה מוצלחים יניבו כמה גבוה של פעולות כמו הקלקות על קישורים, כתיבת תגובות ושיתופים.
 
לייקים: כמה אנשים עוקבים אחרי הדף שלי.
בניגוד למה שרבים עדיין חושבים, כמות הלייקים בדף הפייסבוק היא המדד הכי פחות חשוב להצלחת הפעילות השיווקית שלך.
פייסבוק ממעטפת להציג לגולשים תוכן מדפי פייסבוק, כך שלמעשה, מהרגע בו סימנו לכם לייק בדף הפייסבוק, הסיכוי שאותו גולש או גולשת יראו מכם תוכן, יורד.
 
אז מה עושים?
מעלים תוכן מגוון, רלוונטי וטבעי ואותו מקדמים באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק לקהל האוהדים הקיים שלכם,
או לאנשים אחרים על פי אפיון תחומי עניין, מקום מגורים, גילאים ושלל פרמטרים נוספים שיעזרו לכם לדייק את הצגת המסרים לאנשים שעשויים להיות לקוחות שלכם בעתיד.
 
הצעה ללקוחות – דיוור
 
חיפשתי אותך ברשת ולא מצאתי…
את המשפט הזה, אף בעל עסק לא רוצה לשמוע.
כשיש כל כך הרבה אפשרויות דיגיטליות לשווק בהן, הריבוי עלול להיות האויב מספר אחד של ההצלחה.
אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק פעילים הם הצהרת קיימות בסיסית במציאות של היום.
הלקוחות שלך מחפשים פתרונות ושירותים כל הזמן ומכל מקום.
האם בדקת שיש לך את מה שצריך כדי להיפגש איתם במרחב בדיגיטלי?
איך היית מתייחס לחברה או נותן שירות שלא מציג את יכולותיו ואיכויותיו באינטרנט?
 
כנראה שהיו רצות לך בראש מחשבות כמו:
הוא עתיק.
הוא לא מקצועי.
אין לו לקוחות.
אין לי דרך לחקור עליו ולכן אפנה למישהו אחר.
 
הלקוחות שלך מחפשים וצורכים שירותים ומוצרים כמוך;הם סורקים את גוגל בניסיון שונים לאתר תוכן רלוונטי ומשתמשים בפייסבוק כמקום להתחבר דרכו לדפים המייצגים עסקים המציעים שירותים הרלוונטיים להם.
 
ניהול דף פייסבוק ואתר אינטרנט תדמיתי  באופן קבוע, ביצירתיות וחדשנות הם יסודות ההצלחה בשיווק אינטרנטי.
  • ערוץ רשמי להציג בו את אודות החברה ואותך, את מגוון השירותים ותוכן רלוונטי.
  • תדמית חיובית של עסק רציני המשקיע בעצמו.
  • מקום ליצירת קשר איתך ודרך להגיע אליך.
  • תשתית לתוכן איכותי שימשוך אליך לקוחות חדשים.
  • אפשרות להציג חוות דעת חיוביות של לקוחות עליך.
 
דף פייסבוק עסקי מייצר לך:
  • מקום לעדכן בו חדשות מהעסק שלך.
  • אפשרות מהירה ליצור איתך איתך קשר.
  • לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך ואם אלו שאתה רוצה שיהיו.
  • מערכת שימור לקוחות וקבלת משוב מיידי על טיב השירות.
  • שיחה ברשת סביבך ואפשרות להמליץ עליך בזמן אמת.
 
ניהול פעילות שוטפת במדיה הדיגיטלית הוא המפתח לגיוס להגדלת המכירות בתקציבי השיווק הנמוכים ביותר, ועם הערך הרב ביותר מכל אמצעי פרסום אחר.
פעילות שיווק דיגיטלי איכותית וקבועה מאפשרת לך גמישות בקידום המכירות, תורמת לתחזוקת הקשר עם הלקוחות שלך ומייצרת עניין סביב הערכים שמושכים את הלקוחות ומייצגים אותך כמוביל בתחומך.
מחלקת התוכן הדיגיטלי שלנו תנהל עבורך את פעילות השיווק הדיגיטלי בקביעות, תוך למידה מתמדת של שירותיך וערכיך, כדי להבליט את היתרונות שלך על פני המתחרים.
מנהל תוכן אישי יעדכן יקים ויעדכן את עמוד הפייסבוק שלך בתוכן איכותי, מדויק ומניע לפעולה, על פי אסטרטגיה שתבנה עבורך באופן פרטני במטרה להבליט אותך מעל השחקנים האחרים.
 
למה להיעזר בשירות שלנו?
  • כדי ליהנות מבידול ומיצוב כמוביל בתחומך.
  • כדי שהפייסבוק שלך יהיה תמיד מעודכן ונכון.
  • כדי שהלקוחות שלך יכירו אותך יותר טוב.
  • כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלך ולמתעניינים.
  • כדי לטפל בזמן אמת בריג'קטים ושאלות.
  • כדי שימצאו אותך בפייסבוק בין רגע.
  • כדי לייצר לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים.
 
מומחי בניית האתרים שלנו מתמחים בהקמת אתרים יפים, פרקטיים וייצוגיים שיציבו אותך מעל המתחרים ויאפשרו ללקוחות למצוא אותך בגוגל בקלות.
אתר חדש יעניק לגולש את כל המידע הרלוונטי עליך, יבליט את היתרונות שלך ויתחיל לבנות עבורך את הקשר עם הלקוח, עוד לפני שהכיר אותך בפועל.
לזמן מוגבל, החלטנו להעניק במתנה לקוראי הניוזלטר מתנה בשווי 420 ₪.
סקירת הפעילות הדיגיטלית שלך ושיחה אישית של רבע שעה עם מומחה דיגיטל מטעמנו לפיתוח השיווק הדיגיטלי שלך.
שימו לב: המתנה תינתן ל 50 הנרשמים הראשונים בלבד.
מלאו את פרטיכם בדף יצירת הקשר כאן – ואנו נשלח לכם שאלון קצר למילוי כהכנה לשיחה עם מומחה הפרסום בדיגיטל.

 

אימון אישי ועסקי

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן