סוכני ביטוח מוכרים גם בזמן משבר

כולם מדברים כעת על "אסטרטגיית היציאה מהמשבר", אולם בפועל כולנו עדיין נמצאים עמוק בתוכו והחזרה לשגרה היא דרך ארוכה, איטית והדרגתית.   מה שברור, כי החיים לא יחזרו להיות כפי שהיו לפני משבר הקורונה .

סוכני הביטוח נהנו עד כה משקט ומהמשך הפעילות העסקית: הנפרעים המשיכו להכנס, החידושים באלמנטרי מתבצעים כמעט כרגיל ומרבית הסוכנים מתנהלים כתמול שלשום.  

אך לא לעולם חוסן.

המציאות הקשר שהמשק הישראלי חווה כעת תגיעה במהרה (לצערינו) גם לענף הביטוח

והסוכנים ירגישו את השלכותיה. ירידה בהכנסות, ביטולים ועצירות של פוליסות, הוראות קבע שלא מכובדות וצ'קים חוזרים.

מי שלא יתארגן להתנהלות שונה,  לא יוכל לשרוד.

הכלים הישנים אינם מספיקים ואינם אפקטיביים במציאות החדשה.

רק מי שיבין שהקרקע בוערת

ויעז לצאת מאזור הנוחות ולאמץ דרכי פעולה חדשות והתנהלות אחרת

יצליח להתמודד עם הצונאמי הכלכלי שמביאה איתה הקורונה.

אנו צפויים למציאות בה עצמאים ושכירים שהוצאו ממעגל העבודה מגיעים לפת לחם,

עסקים  שפשטו רגל,  חברות הייטק שנסגרות, תעשיות שהיקף הייצור צומצם לחצי.

חברה ישראלית שבה אלפי מובטלים צריכים לכלכל משפחה ודואגים לצרכים הקיומיים.

כל אלו ישפיעו חזק על ההתנהלות הכלכלית ויפגעו גם בהכנסות של הסוכנים.

את המלחמה הזאת אפשר וצריך לנהל!

יש מולנו אויב עיקש,

אנחנו במצב של חוסר וודאותואף אחד לא באמת יודע מה יהיה.

המטרה שלכם:להנהיג את הלקוחות לאי של וודאות!!!

להיות משמעותיים, להוות עוגן מקצועי של ביטחון, המעניק ידע ופתרונות מדויקים לצרכים המשתנים.

איך עושים את זה?

טיפים יישומיים להזנקת המכירות והגברת הריווחיות:

  1. צרו קשר עם כל הלקוחות!

רבים מהם יושבים בבית, הזמן בידיהם. תתקשרו אליהם.

זו לא שיחת מכירה.  תהיו נוכחים וקשובים.

במהלך השיחה יעלו צרכים, כאבים ורצונות. תציעו פתרונות ערכיים.

אף אחד לא יזכור מה אמרתם לו

אף לקוח לא ישכח את שיחתכם וההתעניינות הכנה בשלומו ובמצבו בימים אלו!

  1. נוכחות משמעותית במדיה החברתית  הלקוחות שלכם נמצאים שם והרבה זמן !!!

ציבור רחב מעביר את זמנו במדיה החברתית (פייסבוק, אנסטגרם, גוגל).

תהיו שם בולטים ודומיננטיים.   תייצרו עניין בכם ובעסק שלכם.

זוהי זירת העסקים המרכזית בימים אלו.

בכל הערוצים חשוב להדגיש את המסר המרכזי:  אנחנו כאן בשבילכם!!!

תתייעצו איתנו בכל עניין!   אנחנו נסייע לכם לקבל החלטות נבונות ולשמור על הזכויות שלכם.

  1. כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים!

בתקופות של אי-וודאות אנשים מבקשים להיאחז בעוגנים יציבים.

תהיו מנהיגים!    עבור העובדים והלקוחות כאחת.  תשמשו אוטוריטה וכתובת מקצועית מרגיעה.

רוצים לקבל טיפים נוספים ולשמוע על השיטה לניהול ומנהיגות עסקית בתקופה של אי וודאות?

הרשמו כאן לניוזלטר שלי.

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן