בשיחה שקיימתי השבוע עם מנהל בכיר בענף הביטוח הוא מבכה את המצב בענף:
"90% מהסוכנים הם עבריינים!
הרגולציה חונקת אותנו, קיים קושי אמיתי להתפרנס!"
שירת הברבור….
סוכנים רבים סגרו משרדים ועברו לעבוד מהבית כדי לחסוך את עלויות המשרד.
"אני אומר לך גילי, הענף בדרך לפשיטת רגל.
מה שהיה כבר לא יחזור.
מרבית הסוכנים ייעלמו מהשטח.
יהיה משהו אחר".
אימוץ מודלים חדשים
בהמשך שיחתנו עולה הצורך לאמץ את המודל של גביית שכר טרחה (במקום קבלת העמלות ).
לדבריו, סוכנים רבים לא מסוגלים לאמץ את הדרך החדשה.
הם לא מסוגלים להסביר ללקוחות מדוע הם ראויים לאותו שכר טרחה.
החסם הוא קודם כל אצל הסוכנים!!!!
אלו שמוכנים לעשות את השינוי, על פי רוב מצליחים לבקש ואף לקבל תשלום עבור השירות שלהם.
.
ואפשר גם אחרת, אפשר להצליח במודל המכירה החדש.
אז איך עושים את זה?
איך מצליחים לגבות שכר טרחה ואפילו שהמבוטחים יברכו על הצעד והשיטה?
הפתרון: עבודה מנטלית!
להתאמן איך לדבר את זה נכון. איך להציג את הערך המוסף שלך הסוכן.
לבקש תמורה עבור הפתרונות, ההגנות והדרך שאתה הסוכן מציע.
לא עוד הגישה הקורבנית – " סוחטים מאתנו את הידע בלי תמורה".
מאמצים גישה מקדמת שהידע שלנו שווה למבוטח הרבה כסף.
מאמינים בזה ומתרגלים להגיד את זה מתוך ביטחון ושכנוע פנימי עמוק.
סוכנים רבים שקראו והבינו את תמונת המצב כבר עברו את האימון המנטלי לגביית שכר טרחה.
הם לא מבינים איך לא עשו זאת קודם!
הם נהנים מהגדלת הכנסות משמעותית.
מדבר אליכם?
נתקלתם במצבים דומים?
רוצים לעלות על המגרש החדש?
גילי ראובני 052-2254848