חוזרים הביתה- הופכים את המשבר להזדמנות!

תקופת הקורונה מאלצת את כולנו לחשב מסלול מחדש,

להיות מדויקים, מקצועיים, לכווץ ולייעל תהליכי עבודה ובמקביל להיות יוזמים, יצירתיים ולזהות הזדמנויות!

בצד האיומים והקשיים, יהיו בתקופה הקרובה גם הרבה הזדמנויות להעצמה והגברת הריווחיות.  

כיועצת ארגונית ומאמנת עסקית ואישית המלווה את סוכני הביטוח כבר מעל 20 שנה,

אשמח לסייע לכם בתקופת "היציאה מהקורונה למציאות חדשה".

המחירים ירדו, הערך נשאר.  

חלק מהפגישות ניתן לקיים בזום / באמצעים טכנולוגים.

זמן לגלות את עצמכם מחדש
ולהפתח לעולם החדש.

להלן השירותים שאנו ב Great Business Results  מעניקים ללקוחותינו: 

 שיפור מיומנויות  ניהול  ניהול זה מקצוע .
מנהל מודרני חייב לפתח מיומנויות ניהוליות ולא לסמוך רק על האינטואיציות והכלים שאסף באופן אקראי לאורך הדרך.  גיוס וקליטת עובדים, שיחות משוב להערכה, יעדים ומדדי הצלחה, שיטות מעקב ובקרה, תגמול והנעת עובדים, שימור עובדים, ניהול זמן, הובלת השינוי ועוד אלפי נושאים שיותאמו במיוחד עבורך .


 אימון עסקי לפריצת גבולות בתקופת משבר ! 

הצלחה זה לא מיקרי. הצלחה זה לא פוקוס.  הצלחה זוהי הזדמנות שפוגשת מוכנות.  (סנקה)

ענף הביטוח חווה שינויים אדירים, כדי לשרוד חייבים להתאים את עצמכם למציאות החדשה.

 יש איומים,  אבל גם הרבה הזדמנויות.

בשנים האחרונות ליוויתי עשרות סוכנים (וותיקים וצעירים, סוכנויות גדולות וקטנות, בראשית הדרך וגם בתהליכי סיום  וקבלת החלטות בצמתים משמעותיים). 
 
לחלום בגדול, להעז, להצליח!!!
הופכים את התשוקות והחלומות למציאות באמצעות דרך ייחודית עם תוצאות מוכחות.
משרד יוזם ומוכר – איך להפוך את עצמך ואת העובדים לנותני שירות שמאיצים מכירות.

איך הופכים כל שיחה למנוע צמיחה.
איך להתגבר על התנגדויות בתקופת משבר ולהמשיך למכור

לימוד ותרגול הצוות במתן שירות יוזם , מוכר ואקטיבי – חיזוק הקשר עם הלקוח , הבנת הצרכים והגברת המכירה .
גביית שכ"ט ממבוטחים  –זהו שינוי בתפיסה, קודם כל של הסוכן עצמו ואחר כך של הלקוחות והצוות.  מהלך כזה לא עושים בשליפה מהמותן, כי אם ע"י תכנון שיטתי, יצירת ערך והעברתו באופן מסודר ללקוחות.  כשזה נעשה בצורה מקצועית, הלקוחות מעריכים יותר את הסוכן שלהם ומוכנים לשלם לו בקלות וברצון. פנו אלינו להדרכה .
 
קניה, מכירה ומיזוג תיקים – הצד האנושי     –  כדי לשמור על מפעל החיים שהקמת ולוודא שהתיק ימשיך להניב ריווחיות מירבית, כל החלטה היא מכרעת.   מומלץ להתייעץ עם יועץ ארגוני חיצוני מקצועי שיעבוד עם שני הצוותים (המוכר והקונה) וכן ילווה את הצעדים הקריטיים של מיזוג הלקוחות בתיק החדש כדי למנוע את נטישתם של לקוחות חשובים ונאמנים.
 לטפח Back office  חזק , יוזם ועצמאי!!! 
איך נהפוך את המשרד ל"חמ"ל" היודע לתת גיבוי לעבודה המתגברת בשטח

איך כל אחד הופך להיות "כוכב המשרד" בתחום נתון ?

איך נצליח להספיק הרבה יותר בפחות זמן?

ניהול רזה:  התייעלות, להפטר משומנים עודפים, להציב מטרות גבוהות.  

כך תהפכו את המשבר להזדמנות. 

משבר הקרונה הוא הזדמנות להתייעלות, ציצום עובדים והפיכתם לעובדים היודעים לעשות גם וגם.  לייעל תהליכי עבודה, לצמצם את מספר העובדים ולהציב סטנדרטים גבוהים לאלו שנשארים.
הגדרת תפקידים מעודכנת, הצבת מטרות מאתגרות, קביעת שגרות ניהול מקצועיות מבוססות נתונים יזניקו את הסוכנות לריווחיות גבוהה .
"העברת המקל" הבין – דורית. 
לווי מקצועי בתהליך המורכב של כניסת הדור הבא.  טיפול במורכבויות המשפחתיות מהצד המנטלי, הרגשי והמקצועי .


 שיווק נכון במדיה החברתית – 
    אם אתה לא שם, אתה לא קיים!   הלקוחות שלכם נמצאים ברשתות החברתיות. עליכם להיות שם ולבלוט  מעל כולם ע"י נוכחות משמעותית .

בניית אסטרטגיה שיווקית מבוססת תוכן 

טכנולוגיה מתקדמת ותכנים מתאימים מאפשרים הגעה מדוייקת ומהירה לקהלי היעד שלכם.

שימור וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים והכנסת לקוחות חדשים המבינים את הערך המוסף שלכם מול המתחרים ובוחרים בכם כספק המועדף עליהם.

כל הנושאים מועברים בצורה פרטנית או בסדנה קבוצתית.

צור קשר 

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן