אימון עסקי למנהלים , לעסקים ולסוכני ביטוח

אימון עסקי ייחודי לסוכני ביטוח

 מפסיבי לאקטיבי – משרד יוזם!

  • כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להכפיל את צוות המשרד מבלי לשלם שקל אחד נוסף?
  • כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להוסיף אנשי מכירות שיכפילו את המכירות וגם זאת מבלי לשלם שקל נוסף?

המודל הייחודי "מפסיבי לאקטיבי" הופך את המשרד  לצוות מכירות מיומן ואסרטיבי.

אימון עסקי ייחודי לסוכני ביטוח מייצר שינוי תפיסתי, ההופך את צוות העובדים לאנשי המכירות הטובים ביותר שלך!

בתהליך זה אנו זוכים להגברת תפוקות , ייעול ומיקוד, יוזמה וחדשנות.

 

 

  1. לטפח Back office חזק , יוזם ועצמאי!!!
  • איך נהפוך את המשרד ל"חמ"ל" היודע לתת גיבוי לעבודה המתגברת בשטח?
  • איך כל אחד הופך להיות "כוכב המשרד" בתחום נתון ?
  • איך נצליח להספיק הרבה יותר בפחות זמן? 

סוכנות ביטוח רבות ומצליחות מעידות על עלייה מתמדת בהיקף המכירות וקצב גידול מהיר בהתאמה.
עם זאת, קיים פער בולט בין יכולת המכירה המהירה והאפקטיבית לבין יכולת צוות המשרד להכיל את הטיפול, העיבוד והתגובה המתאימה. 
כדי לאזן את איכות עבודת המשרד עם איכות המכירות הקיימת בפועל חשוב לפעול במספר מוקדים בו זמנית.

נדרש תרגול של עבודה שיטתית המייעל את תהליך המכירה בצורה המיטבית.

 

  • בניית אסטרטגיה שיווקית מבוססת תוכן

 טכנולוגיה מתקדמת ותכנים מתאימים מאפשרים הגעה מדוייקת ומהירה לקהלי היעד שלכם.

שימור וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים והכנסת לקוחות חדשים המבינים את הערך המוסף שלכם מול המתחרים ובוחרים בכם כספק המועדף עליהם.

.

  • האם יש לכם רשימת תפוצה מאורגנת של הלקוחות שלכם?
  • כמה פעמים בשנה האחרונה העברתם אליהם תכנים מעניינים עם ערך אמיתי?

 

הנושאים המרכזיים הנרכשים במהלך האימון העסקי הייחודי לסוכני ביטוח:

 שימור לקוחות – שמירה וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים – מה נעשה היום, מה עושים הלאה?

הרחבת מכירה מתוך התיק הקיים.  איתור צרכים אצל לקוחות קיימים, בקשת הפניות /לידים , ועוד …

לקוחות חדשים- את מי אנחנו רוצים? איפה הם נמצאים? איך מגיעים אליהם?

הגברת מכירה – מכירה יוזמת של כל הצוות. הצעות ישיפור וייעול.

תמהיל מוצרים –  האם יש מוצרים שאינם ריווחיים, גוזלים הרבה זמן?                                                                                                             איזה מוצרים ריווחיים קיימים היום בשוק ומתאימים ללקוחותינו?

שיטת מכירות– טלפון, הגעה לבית הלקוח, לקוחות מגיעים אלינו למשרד – האם מה שעושים כיום אפקטיבי?                                       מה לשמר ומה  לשפר?

גביית דמי טיפול מלקוחות– עקב העמלות הנמוכות, יותר ויותר סוכנים עוברים למוצרים בהם ניתן לבצע גבייה ישירה ללא טיווח של חברות הביטוח. איך מניעים את המהלך אצלנו?

טכנולוגיה שיווק-  אתר, פייסבוק, ניוזלטר.

    תפעול סריקה, באפי, אלמגור, מערכות או תוכנות אחרות…..

מענה טלפוני– שיפור זמני תגובה. לקבוע נוהל- מי חוזר ותוך כמה זמן, איך חוזרים (מייל, טלפון)

כח אדם – עלות מול תועלת – ביחס לדרישות התפקיד, עד כמה האדם מתאים להגדרת התפקיד

              האם הפער ניתן לגישור ע"י לימוד והדרכה?

מיתוג ובידול– מהו הערך המוסף שאנו נותנים ללקוח? למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו.

בניית אסטרטגיה שיווקית- הקמת תשתית, ניהול רשימות דיוור במדיות השונות, כתיבה ושליחת טקסטים שיווקיים תוך התמחות בביטוח

 

  • אם החלטת לחולל שינוי אמיתי, להתייעל ולהרוויח יותר.
  • אם אתה מוכן לעבוד קשה.
  • אם שבעת מהבטחות ואתה רוצה לעבור מדיבורים למעשים

אנחנו – יחד איתך – נייצר את השינוי.

אנו מתמחים באימון עסקי ושיווק סוכנויות ביטוח!

 

 

 

אלברט איינשטיין כבר אמר כי "זאת איוולת לעשות את אותן טעויות שוב ושוב ולחשוב שהתוצאות ישתנו".

 

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן