2030 זה לא כזה רחוק – "עדיף" יולי 2016

סוכן ביטוח 2030 !
אהבתי את הכתבה במגזין "עדיף" שכן היא מתייחסת לנושאים רבים בהם אני נפגשת בעבודתי עם סוכני הביטוח:
  • צורך בניהול זמן ובניית חזון
  • התמודדות עם שינויים
  • צרכן דור ה-Y הדורש נוכחות במדיה החברתית
  • הופכים את הטכנולוגיה והחדשנותמאיום להזדמנות
  • התמקצעות ומיתוג סוכן הביטוח
להלן קטעים מתוך המאמר במגזין האינטרנטי "עדיף" 8.8.16:
בסרט ההוליוודי "בחזרה לעתיד" שצולם בשנות ה-80' היתה סצנה מפורסמת שבה גיבורי הסרט נסעו בזמן לעתיד, לשנת 2015. הם נפעמו מהמכוניות המעופפות, מהמחשבים החכמים, ממסכי הווידיאו הענקיים, הכל נראה משוכלל ומזמין. האם העתיד הזה אכן התממש? מכוניות מעופפות עדיין אין לנו, אבל אנו בהחלט חיים בעידן טכנולוגי משוכלל, עשיר ומתחדש בדרך קבע.
כאשר לשכת סוכני הביטוח מדברת על סוכן הביטוח בשנת 2030 , זה בהחלט נראה ונשמע עוד רחוק מאוד. בעיקר במדינה שלנו שקצב החיים בה דורש תגובה כאן ועכשיו. ועל זה אשיב במשפט המיוחס לתיאופרסטוס, תלמידו של אריסטו, "ההוצאה היקרה ביותר היא איבוד זמן".
הטכנולוגיה באה לטובת הסוכן
כולנו טרודים בשגרת המשרד – הגדלת העסק, שימור הלקוחות, טיפול בתביעות – השוחקת וגוזלת זמן רב וכמעט ולא משקיעים בבניית החזון העתידי.
עם זאת, עולם הביטוח כפי שאנו מכירים אותו משתנה לנגד עינינו, מבחינת הלקוחות ומבחינת הרגולציה.
דור ה-Y = נוכחות במדיה החברתית
דור Y תופס את מקומו כצרכן משמעותי ודורש את נוכחותנו במדיה הדיגיטלית תוך קבלת שירות באופן מיידי ובשיטות תקשורת ושיווק חדישות.
למרות החשש הטבעי, הטכנולוגיה לא צריכה להוות איום על הסוכנים. להפך, יש להבין כיצד רותמים אותה לטובתנו, להגדלת העסק ובנייתו באופן יעיל לשנים הבאות.
חשבו רגע על ביטוחי הרכב שאנו מכירים כיום, נהג צעיר, חדש, ותק בנהיגה… האם כל אלה יהיו רלוונטיים כאשר בכבישים ישלטו מכוניות ללא נהג? או כיצד יראו פני ביטוח הבריאות, כאשר במקום השתלת איברים יהיה ניתן פשוט לשבט את האיבר המבוקש?
הצורך בשינוי
עוד נכונים לנו שינויים חדשניים רבים, שיהפכו את הכיסויים המוכרים למיותרים אך בו בעת הסיכונים החדשים יפתחו לנו דלתות להזדמנויות עסקיות חדשות.
העתיד של סוכני הביטוח…כך במאמר " יהפוך אותם ממתווכי מוצרי ביטוח לאנשי מקצוע המנתחים את סיכוני המבוטח ומשפחתו ומציעים פתרונות מניעה " .
במקביל, מדגישים כי לשכת סוכני הביטוח דואגים גם לחידוש השורות בענף על מנת לגדל דור רענן ונמרץ של סוכנים צעירים, שיהוו דור המשך לסוכנים הקיימים.
המודל שפיתחתי ב- Great Business Results הינו מודל ייחודי המבוסס על ידע רב ותוצאות מוכחות של מעל 12 שנים ליווי והדרכה בתהליכי ייעול והגברת תפוקות אצל סוכני ביטוח וסוכנויות ביטוח.
אימון אישי להזנקת תוצאות של סוכן הביטוח (לסוכנים חדשים / צעירים, לסוכנים וותיקים המעוניינים לעשות שינוי ולמקסם את הפוטנציאל)
הבחירה בידך – להמשיך להתגלגל או לבחור לקחת שליטה ולנווט את עצמך ואת העסק שלך להצלחה כאן ועכשיו.
לתאום פגישה והזנקת תוצאות לחץ כאן
שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן