שימוש יעיל בתוכן שיווק

שימוש יעיל בתוכן שיווקי

גילי ראובני, יועצת ארגונית ומאמנת עסקית בכירה בענף הביטוח, מסבירה מדוע כדאי להשקיע בשיווק באמצעות תוכן איכותי על מנת לשפר ולשמר את דרכי ההתקשרות עם הלקוחות
מאמר ממגזין "עדיף" 13/12/15  המגזין המקצועי של סוכני הביטוח
שנת 2016 היא ללא ספק שנה של תמורות אדירות בענף הביטוח, המאתגרות את סוכן הביטוח להתמקצע הן מבחינה מקצועית והן מבחינה ניהולית. על הסוכן לדעת לנהל את עצמו כעסק כלכלי רווחי, לייצר את הערך המוסף הייחודי לו ולצוות משרדו, ובעיקר – להפוך את הלקוח לאוהד, על ידי שימוש יעיל בתוכן שיווקי איכותי.
כיום, יותר ויותר צרכנים לומדים לחסום את דרכי השיווק המסורתיות בערוצי התקשורת. הם מתמחים בקריאה סלקטיבית ומתחמקים מפרסומות. כאן נכנס לתמונה שיווק באמצעות תוכן.
מטרתו של תוכן שיווקי היא למשוך ולשמור על צרכנים על ידי יצירה ואגירה מתמדת של תוכן רלוונטי ובעל ערך על מנת לשנות או לשפר את התנהגות הצרכנים.
תוכן פרסומי שמוסיף ערך ללקוח
שיווק תוכן הינו אמצעי פרסומי שאינו "מפריע" ללקוח ואף להפך. במקום "לדחוף" את המוצרים או את השירותים, מוגש מידע המוסיף ערך מהותי בעל חשיבות ללקוח. הרציונאל הוא לתייג אותך, הסוכן, כמומחה בתחומו על מנת שהלקוחות יפנו אליך בכל נושא רלוונטי, בין היתר – ברכישת פוליסות ובשדרוגן.
יעילותו של כלי השיווק באמצעות התוכן נמדדת בעיקר כקונטרה למידע פרסומי הנשלח מכל מיני גופים, אשר לרוב אינו רלוונטי או בעל ערך אישי (שלא לומר ספאם), משום שלא עבר פילוח והתאמה לקהל יעד ממוקד.
סוכן ביטוח המביט קדימה ורוצה להשתלב בהצלחה במגמות החדשות חייב לשנות את התפיסה ולחשוף את פעילותו בצורה של הצגת ערך ללקוח בשלל דרכים, בהן המדיה הדיגיטלית.
מומלץ להשתמש באופן מושכל בטכנולוגיה מתקדמת בשילוב עם פעילות תוכן ("טראפיק") בעיקר ברשתות החברתיות. כך יוכלו המסרים להגיע לקהל עצום, בזמן קצר ובחיסכון כספי ניכר.
בעידן שלנו, אשר עוצמת הפעילות בו מואצת בתדירות גבוהה, יש למצוא את הזמן והאנרגיה להשקיע בכתיבת תוכן שיווקי איכותי. אם לא, בהחלט ניתן להאציל את המשימה לספקי חוץ, שזו עבודתם, ולהשאיר לך את העבודה שבה אתה שוחה היטב – מכירת פוליסות.
שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן