ניהול שיחת טלפון משמעותית

תקשורת מקרבת – אימון בניהול שיחת טלפון משמעותית

איך מצליחים לייצר אמון, ביטחון ופתיחות מול לקוחות – והפעם לא בקטע מסחרי ועסקי אלא דווקא כנציגים של גוף ממשלתי שדואג לרווחת הציבור.
🌀💪
ניתן להפוך שיחה אינפורמטיבית לשיח רגשי עמוק, משמעותי ובעל ערך!
🏆🪶🏆🪶
סדנה למתנדבים בביטוח לאומי אשר מתקשרים אחת לתקופה כדי לשאול לשלומם ולרווחתם של אלפי מקבלי שירות.
עבור אותם אנשים זוהי לפעמים אחת השיחות היחידות והמשמעותיות ביותר שיקבלו במהלך השנה,
כשמישהו מתעניין במצבם הרגשי והפיזי, מסייע במימוש זכויות ונותן להם תחושה שרואים וזוכרים אותם.
🌀💪
איך הופכים את המטלה הטכנית לחווייה רגשית עמוקה עבור בן השיח.
שיפור מיומנויות תקשורת והרחבת סל התגובות – זו ההתמחות שלי.
גאה לעשות את מה שאני אוהבת ולאהוב את מה שאני עושה.
שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן