ביטחון בביטוח

ביטחון בביטוח

אל תתנו לתחושות המתיחות הביטחונית להשפיע על הרווחיות העסקית.
כך זה נראה בעיתון המקצועי של סוכני הביטוח בישראל . ליצירת תוצאות מהירות והגברת התפוקות עד סוף השנה ,

מאמר עדיף

 

כשקשה למדינה-קשה לעסקים
שעסקים רבים מתלוננים על קשיים  עקב המצב הביטחוני הרגיש, וגם המצב הכלכלי לא מזהיר…
כמה טיפים ליישום מיידי כדי שלא תהפכו לחלק מהסטטיסטיקה:
 
בימים אלו חובתנו לשאול את עצמנו, כל אחד בהתייחס לעסק שלו, מהן הפעולות הבסיסיות שאם נעשה אותן, יתנו תמורה מיידית למאמצינו:
 
בדיקת ריווחיות כדי לעלות למעלה צריך לשחרר מטענים עודפים: 
  • מתי בפעם האחרונה בדקת מי מהלקוחות שלך ריווחי – באמת מכניס כסף ומי הוא רק שודד זמן.
  • מתי בפעם האחרונה בדקת אילו מהמוצרים / שרותים שאתה מוכר הם יצרני הכסף שלך.
זה לא נעים, זה כואב, לפעמים זה חברים…אבל זהו כורח.
באימון העסקי אנו ממפים וממיינים את השוק שלנו, נוקטים פעולה נחרצת כדי למגר גזלני זמן ולהקפיץ קדימה את לקוחות ה-VIP החשובים לנו ביותר.
 
להתנתק או לגבות כסף.
מצאתם את הלקוחות שאינם ריווחיים עבורכם וגוזלים הרבה זמן ומשאבים?
הבנתם מהם המוצרים שאינם באמת כדאיים?
אל תמשיכו לעצום עיניים !
התנתקו באומץ מההרגלים , זה הזמן לשנות את כללי המשחק.
קיימת אפשרות חוקית לגבות שכר טרחה גבוה יותר עבור אותם שירותים  מפסידים.
באימון העסקי תקבלו את הכוח והאומץ לקבל החלטות וליישם את השיטה החדשה.  לתקשר את השיטה החדשה ללקוחות כדי שיבינו ויקבלו (בלי לעורר התנגדויות).
 
 
מיצוי המשאב האנושי – מתי בפעם האחרונה בדקת …
האם כוח האדם מתאים להיקף הפעולות המתבצעות ע"י הסוכנות?
מהי מידת ההתאמה בין כישורי העובד לדרישות התפקיד אותו ממלא?
אם היית מתחיל הכל מהתחלה, את מי מהעובדים היית משאיר?
באימון העסקי אנו ממצים את הפוטנציאל האישי של כל עובד, התאמתו לתפקיד ומייצרים סינרגיה ארגונית.
כלל ידוע: עובד שטוב לו הוא עובד טוב!
  
שיווק ומכירה – מתי בפעם האחרונה בדקת…
כמה זמן אתה (המנהל) ואנשי המכירות משקיעים במכירות נטו?
האם העובדים שלך יודעים לנהל שיחת מכירה אפקטיבית?
האם עובדי החברה יודעים להפוך שיחת שרות לשיחת מכירה?
באימון העסקי נהפוך את הצוות ל"משרד מוכר ויוזם", נתרגל שיחות מכירה וסגירת עסקאות בדרך קלה ועוצמתית.
 
מחקר שפורסם לאחרונה חושף כי מרבית העסקים הקטנים והבינוניים משקיעים רק 10% מזמנם בשיווק ומכירה
(90% הנותרים מתבזבזים על העבודה השוטפת בתפעול היומיומי השגרתי).      
תתארו לעצמכם איך יראה העסק שלכם אם רק נכפיל את זמן השיווק והמכירה…אילו תוצאות מדהימות תקבלו!

לתחילת עבודה והכפלת התפוקות צור קשר.

 

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן