איך להמציא את עצמך מחדש? איך להצליח בתקופה של אי וודאות

איך האדם שאתה רוצה להיות, היה עושה את מה שאתה עומד לעשות?

היום אימנתי מספר אנשים מדהימים – כל אחד והאתגרים הייחודיים שלו בתקופה זו.

* בחורה שיוצאת לפנסיה ומתחילה קריירה חדשה – התאמנו בנאום המעלית – איך לשווק את עצמך ב-60 שניות, כי אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשון.

* מנהל עסק עצמאי שמתמודד עם ירידה דרסטית בהכנסות – איך להביא זרם של לקוחות לעסק שלך, בצורה יצירתית ולא שגרתית, רחוק מההמולה, למצוא את "האוקיינוס הכחול". הכנו ביחד תסריט מכירה מיטבי ובעיקר עבדנו על הביטחון העצמי ופיתוח דימוי עצמי מנצח. בסוף היום הוא התקשר ודיווח שסגר עסקה ריווחית למדי!

* אימנתי היום גם שתי נשים מדהימות שפתחו את הלב ושיתפו אותי בתחושת המועקה שהן מרגישות: איבוד שליטה, מתח ואף דיכאון. הילדים בבית, העבודה מהבית, צריך לנקות ולבשל, צריך להעסיק את הילדים, צריך לעבוד ואיפה אני מוצאת זמן לעצמי?????

עשינו סדר במחשבות וארגנו סדר יום המאזן בין האתגרים המשפחתיים למשימת בעבודה. למדנו ותרגלנו דרכים להפחתת מתח וחרדה, לחיזוק השמחה והאופטימיות. למדנו איך לשחרר את מה שמיותר, פחות doing ויותר being ועוד כלים אימוניים להתמודדות מיטבית בתקופה של אי וודאות.

אימון אישי הוא הדרך הבטוחה והמדוייקת להתחבר לחוזקות, לרצונות וליכולות,להגדיר מה באמת אתה רוצה – מה ימלא אותך בתחושת סיפוק ומשמעות – ולהתחיל מיד בהגשמה יישומית. שילוב מושלם בין העולם העסקי /כלכלי/ ניהולי לבין העולם הרוחני שבו הכל אפשרי!!!

"If you can see it, you can do it!" Walt Disney

ליצירת קשר גילי 052-2254848 https://bit.ly/31ELSQu

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן