עבודה מרחוק – לנהל ולא להתנהל

הקורונה אמנם נגמרה, העסקים נפתחים, אך שוק העבודה לא יחזור למה שהיה לפני הקורונה.

הקורונה המחישה והנכיחה את היתרונות האדירים של עבודה מרחוק.  

אנשי עסקים לא ממהרים לחזור לשרוף שעות על הכבישים ולחפש חניה, כולם מבינים את התועלות בעבודה היברידית.


ניהול עובדים מרחוק היא מיומנות  שכל מנהל צריך לרכוש ולחזק.

איך לנהל צוות מרחוק, איך להציב מטרות ולמדוד תפוקות, איך לאפשר גמישות יחד עם סטנדרטים גבוהים של שירותיות ומקצועיות.
מתקשים לנהל את העובדים שלכם מרחוק?

אתם נתקלים בקושי לאחד מחדש את הצוות, להגדיר תפקידים ותחומי אחריות, לעורר מוטיבציה ושייכות, לנהל את הזמן באפקטיביות ועוד אתגרים שהזמן והמקום מביאים לפתחכם…

אנחנו מתמחים בעבודה עם מנהלים וצוותים  – בדרכים חווייתיות שרותמות ומגייסות את הצוות לעבר מטרות משותפות.

זו ההתמחות שלנו – נשמח לסייע  בבניית תהליכי עבודה נכונים.

חברת Great Results – התייעלות והגברת הריווחיות בשוק העבודה החדש. 

פיתוח צוותי עבודה ושיפור מיומנויות ניהול צור קשר  https://bit.ly/31ELSQu

שיתוף ב:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן