סוכני ביטוח- קנייה, מכירה ומיזוג תיקים

סוכני ביטוח- קנייה, מכירה ומיזוג תיקים  ( פוסט לקבוצת "סוכני ביטוח-קנייה, מכירה ומיזוג תיקים" בפייסבוק)

הקמתי את קבוצת "סוכני ביטוח-קניה, מכירה ומיזוג תיקיםכדי לענות על צורך עכשווי.
אני נשאלת מדי יום מה קורה, האם מגיעות אלי ידיעות על מכירת תיקים?
אז כן!   מדברים על זה, מתעניינים בזה, מחכים שדברים יזוזו.
עדיין שוק בהמתנה.
 
ממה שסוכנים מעדכנים אותי הם בציפייה, מחכים לראות מה יולידו השינויים בענף הביטוח – האם וכיצד הדברים ישפיעו עליהם.
במצב של שינוי כמו זה שבפתח ישנן 2 אפשרויות עיקריות:
  1. יש סוכני ביטוח שייעלמו מהשוק, יקפאו או יישארו בפוזת "השורדים".
  2. יש סוכני ביטוח שממתינים לשעת כושר וינצלו את המצב החדש כדי למנף את עצמם וליצור הזדמנויות של הגדלת רווחים ושיפור משמעותי בסוכנות.
השאלה הבאה שאני נשאלת:
תני לנו כמה טיפים איך לשפר את הרווחיות ואיך להתייעל במצב של אי הוודאות.
בניתי עבורכם שאלון קצר כדי שכל סוכן יוכל לבחון את עצמו ולאתר את נקודות החוזקה שלו כמו גם את נקודות החולשה.
ענה בכנות. רשום לעצמך את התשובות במפורט.

5 שאלות שיעזרו לך לחולל את השינוי הנדרש בימים אלו:

  1. פיתוח צוות  

עד כמה כל אחד מעובדיך ממצה את יכולותיו ומצליח לעשות את המקסימום בזמן הנתון?
דרג כל אחד מהעובדים .
ממצה את מקסימום הפוטנציאל האישי (10)……………..(1) אינו ממצה כלל את יכולותיו.
  1. ניהול משרדback office 

בסקר שנערך לאחרונה עולה כי 80% מהסוכנים מנצלים רק 10% מזמן העבודה למכירה נטו.
שאר הזמן מופנה לתפעול.
עד כמה אתהכמנהל המשרד, מנצל את הזמן ביעילות?
שיווק ומכירה   100% ………………………10%
תפעול            100% ………………………10%
לימוד והדרכה  100% ………………………10%
  1. מיומנויות ניהול

כסוכן ביטוח למדת והתמקצעת בנושאי הביטוח.
מצד שני, מעולם לא למדת איך לנהל צוות של עובדים ביעילות ובמקצועיות כדי להביא לתוצאות ולמיצוי המשאבים.
אני מדברת על מיומנויות כגון: גיוס והנעת עובדים, טיפוח עבודת צוות סינרגתית, קביעת נהלים והגדרות תפקיד, הצבת מטרות ועמידה ביעדים, ניהול ישיבות, מתן משוב לעובדים ועוד.
אני מתייחסת למצב בו כל עובד מייצר הכנסה נוספת , אמיתית ומדידה.
אני מנהל מצליח ומיישם את הפרמטרים הללו  (10)……………..(1) לא מבין על מה את מדברת…
  1. ניהול זמן

לפניך רשימת פעולות יומיות המתבצעות בעסק. סמן כמה שעות ביום אתה מקדיש לכל נושא.
שיווק ומכירה.  …….שעות
שימור לקוחות. …….שעות
למידה וחדשנות. …….שעות
הטמעת טכנולוגיות מתקדמות.   …….שעות
זמן לחשיבה ותכנון קדימה.  …….שעות
 
מה שלא ניתן למדידה לא ניתן לניהול!
אז איך מצליחים להכניס ליום עבודה כל כך הרבה נושאים ועניינים, כאשר הכל חשוב ודחוף?
 

 5. מעקב ובקרה

עם יד על הלב, כמה פעמים בשבוע אתה כמנהל ובעלים של סוכנות הביטוח מקיים תהליך של מעקב ובקרה אחרי ביצועי הסוכנות?
מה החלטנו? מה קיימנו?
למה התחייבנו? מה ביצענו?
מה הצליח?  מה נכשל?
מה כדאי ומה קצת פחות? ועוד ועוד….
פעם בשבוע ……………  פעם בחודש……………  פעם ברבעון……………  בכלל לא……………

"מדיבורים לתוצאות " – שיטה בדוקה ומוכחת המועברת על ידי בסדנאות, בקורסים ובליווי קבוע של סוכנים וסוכנויות

שהחליטו לקחת אחריות על עצמם ולייצר תוצאות יוצאות דופן בתקופה זו של אי-וודאות ומשבר.

 

ראה מה שאמרו סוכני ביטוח נבחרים שעברו אצלי את הקורס בלשכת סוכני הביטוח:

דביר ראפ – יו"ר ועדת סוכנים צעירים וחדשים בלשכה: "הסדנה שיווקית מקנה לסוכני הביטוח אמצעים לשיפור מכירות, הגברת הביטחון העצמי ומיומנויות ניהול אפקטיביות"
 
רויטל חזז חברת הועדה לסוכנים צעירים בלשכה. : "הסדנה השיווקית עם גילי ראובני קידמה אותי ועזרה לי בגיבוש מטרות ויעדים, קבלת החלטות ועמידה בהם.
גילי ראובני היא השם העכשווי בענף הביטוח: גישה חדשנית, איכותי ופרקטית, מלווה בהומור , דינמיות והרבה אנרגיות טובות".  
 
קובי דורון סוכן ביטוח וותיק ומנוסה: "הסדנא השיווקית בהנחיית גילי ראובני הועילה לי בדרכים רבות:
נזכרתי בפעולות מתחילת דרכי כסוכן וחזרתי אליהן, חזרתי לבקש הפניות, ולהרבות בטלפונים.
יישמתי כלים של ניהול זמן, התרגלתי לפרגן ולהודות 'חזרתי לתכנן כל יום לפי סדרי עדיפויות. אני ממליץ מאד לכל סוכן לעבור את הסדנא, זו גם חוויה מעניינת וגם מועיל".

אם גם אתה רוצה להתחיל באימון  מדיבורים לתוצאות ללא פשרות – השאר כאן את פרטיך!

שיתוף ב:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן