לנשום, לשחרר, לנהל

הסגר הולך ומתהדק…
אנו כבר מפנימים את העובדה שמצב זה לא הולך לחלוף כל כך מהר…
ובהדרגה כל אחד מאתנו מאמץ לעצמו דרכי התמודדות ורוטינות לחיים מאוזנים.
כשאי הוודאות היא המצב הכי וודאי שיש
כשחיינו התהפכו באחת, הבית הפך למשרד, הילדים נמצאים איתנו 24/7
והעסקים שלנו ברכבת הרים מטורפת.
גם אני חווה מצבים אלו,
ישנם רגעים של אופטימיות, יצירתיות ואנרגיה גבוהה
וגם רגעים של חששות ופחדים בהם האנרגיה יורדת.
בספרו “מועדון ה-5 בבוקר” ממליץ רובין שראמה על מספר הרגלים לשמירה על בריאות של הגוף והנפש, איזון, הגברת האפקטיביות ובניית החוסן האישי.
במציאות מורכבת ומאתגרת זו שניכפתה עלינו בימים אלו נוכל להיזכר ולתרגל חלק מאותן רוטינות כדי לחזק את עצמנו ולבנות את החוסן הפנימי.
אביא כאן אינטרפטציה חופשית שלי לאותם הרגלים מקדמים:
1. ספורט ותנועה – מומלץ להתחיל את היום בשעה של ספורט כדי להניע את האנרגיה.
2. הוקרה והודיה – מומלץ להוקיר את ה”יש”, להודות על הטוב הקיים (מה שאתה מתמקד בו, גדל!).
3. נשימה – הכנסת חמצן לכל הגוף באופן מודע ועוצמתי- אדם נושם כו שהוא חיי! 
   בימים אלו של חוסר וודאות עולים בנו פחדים, דאגות וחרדות שמכווצות את גופנו, חוסמות את  שמחת החיים והמתח הולך ומצטבר. נשימה היא דרך מהירה ויעילה לשחרר, לפרוק רגשות ולהתחבר חזרה לכוחות הפנימיים הטמונים בתוכנו.
4. השראה וחיזוק השרירים המנטאלים – הזינו את עצמכם בחומרים מקדמים, התרחקו מסביבות מרעילות, צרו חוויות נעימות של פירגון, אהבה ותמיכה.
5.תזונה מאוזנת – שתו הרבה מים!  נסו לצמצם ככל האפשר את צריכת הקמח הלבן והסוכר.
6. תעשו כל יום דבר אחד חדש ומהנה – תפרצו גבולות, תעיזו לחשוב בגדול ולצאת מאזור הנוחות.
7. פירגון – פרגון הוא הסוד הגדול ביותר להצלחה ולהנעת אנשים. במיוחד בתקופה זו עשו לעצמכם הרגל ותתקשרו כל יום לשלושה אנשים – עובדים, לקוחות, משפחה – ותנו להם מחמאה אמיתית וכנה.
לאחרונה גיליתי שאפשר לחוות סשן נשימה מוצלח גם בזום.
אנחנו מתרגלים לחיות במציאות החדשה,
דברים שחשבנו שאי אפשר, הופכים לאפשריים.
סדנת נשימה ייחודית – מזמינה אתכם להתנסות אישית או צוותית.
מתנה נהדרת לקראת חג הפסח.
 
מתנה לחיים.

הופכים את המשבר להזדמנות!
בונים את החוסן האישי והארגוני!