חכם ותם ושוקה גם!

 חכם ותם ושוקה גם!

 "זכור אשר עשה לך עמלק…." – קמפיין שוקה חולל שינוי והוציא את סוכני הביטוח  ממקום מנומנם ושגרתי לסוכנים שאפתנים, חדשניים ורלבנטים.

מי שגנבו את ההצגה בכנס סוכני הביטוח השנתי הם שופט בית המשפט…. ומיודענו- שוקה.
הם אמנם לא נכחו פיזית בכנס, אך רוחם ריחפה בעוצמה מעל.
ושוב, תודה לשוקה. שוקה, זה שהציב מראה כואבת לסוכני הביטוח של פעם.
שוקה היה המתנה שקיבלו סוכני הביטוח. שוקה אילץ את הסוכנים להתחיל לחשוב מהו הערך האמיתי שהם נותנים ללקוחותיהם.

אתם גם צריכים להוקיר את שוקה כמאמן הספורט האישי שלכם:
שוקה שגרם לכם להתחיל לזוז ממקום של נוחות למקום של מצוינות.
כן, שוקה הגיע בדיוק בזמן הנכון.  היה צריך את שוקה כדי לחולל שינוי פיזי ותודעתי.
צריך להודות ולהוקיר את חברת הביטוח הישיר (555) שהציגו בפני הסוכנים את הכיוון הנכון והעתידי.
שאילצו סוכנים לחשוב ולהבין שלקוחות זה נכסים לטווח ארוך ומהו הערך הייחודי שאנחנו נותנים להם.

 

לעשות שינוי תפיסתי

רק סוכנים שיפנימו , הלכה למעשה, את חוקי המשחק החדשים, יישארו על המפה.
זהו המסר, על זה דיברו בכנס הביטוח באילת:

הנהגת הלשכה מדברת על שינוי תפיסתי – השינוי מתחיל מבפנים ויוצא החוצה.
איומי הרגולציה הם הזדמנות, חשיבה יצירתית תהווה מנוף לפריצת גבולות. והם הסיכוי לפריחה.
כל סוכן ביטוח צריך להמציא את עצמו מחדש. המחויבות היא קודם כל ללקוח ולא לחברת הביטוח.

להפוך לאוטוריטה

רק סוכנים שיגדירו את המטרות, יגיעו ליעדים.
סוכנים בודדים וסוכנויות קטנות לא ישרדו במציאות העתידית וימחקו מהמפה.
יוצאים לשינוי מבלי לוותר על נכסים שנצברו לאורך שנים: נסיון, ידע ולקוחות.

סוכן צריך להבין ולהפנים את מקומו ותפקידו כאיש אמון של הלקוחות, כזה שיודע לעשות סדר בדברים, לנתח את התיק הביטוחי, ולהמליץ על הצעדים הנכונים.
יותר ויותר סוכנים יהפכו להיות סוכנים פיננסים. ידרשו למקצועיות כדי לספק פתרונות מקיפים למשפחה.
לקוחות מעריכים ומעדיפים סוכני ביטוחי נאמנים, אמינים, שעובדים עבורם ומוכנים לשלם בעבור זה במיטב כספם. (גביית שכ"ט) 
צריך להפוך את המשרד המנומנם והשגרתי למכונת שרות ומכירות עוצמיתית. לדעת לנצל ולהתאים טכנולוגיה חדשה לאוכלוסיית היעד הצעירה.

אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים מצליחים! עליכם לפתח דמוי עצמי מנצח! להפוך לאוטוריטה.
הסוכן צריך להבין מהו הערך המוסף האמיתי שהוא נותן ללקוחותיו ואיך להציג ערך זה בפניהם. 

 בקריאת ההגדה אנחנו אומרים : "זכור אשר עשה לך עמלק…."
אני מציעה לכם לתלות את התמונה של קמפיין שוקה במשרד, להביט בו פעם ביום ולזכור שבמקום להקטין אחרים, אני הולך להגדיל את עצמי.

לצאת מהגבולות של עצמך

פסח הוא חג של יציאה מעבדות לחרות.
לצאת ממצריים זה לצאת מהמצרים של עצמך, המצרים זה הגבולות שאתה כובל בהם את עצמך.
אני מאחלת לכל סוכן ביטוח שיצא לעצמאות , שיבין שאפשר להצליח בגדול, תהיה האדריכל של חייך ותנווט את עסקיך לעבר עתיד של שפע.

גילי ראובני – מאמנת עסקית לפריצת גבולות 
מייסדת השיטה להזנקת תוצאות 2016
כל שבוע עוד סוכנויות וסוכנים מצטרפים ומצליחים לשבור את תקרת הזכוכית של עצמם.

לתאום פגישה לחץ כאן


חג פסח שמח !!!
שיתוף ב:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן