המנהל וערכיו כמותג מוביל

תמורות והשינויים בעידן החדש מייצרים את הצורך בשינוי.

מנהלים שרוצים להצליח, חייבים להתאמן באסטרטגיות ניהול חדשות ועדכניות. 

בחיים העסקיים כמו בספורט:
"You don't just mistakenly become great"  

(שחקן הכדורסל דריימונד גרין, שהיה אחד השחקנים הטובים בליגת ה- NBA) 

כתבה שלי שהתפרסמה במספר עיתונים כלכליים ועסקה במיתוג המנהל!

איך לבנות את עצמך כאוטוריטה?

למה שאנשים יבחרו בך?

מהן אותן מתנות ייחודיות בגינן אנשים יחפשו רק אותך ויהיו מוכנים לשלם הרבה כסף כדי להפגש איתך?

שתי התועלות הגדולות ביותר של אדם הנתפס כאוטוריטה:

1. הנסיון והידע שצבר מייצרים קיצורי דרך.

הם חוסכים את ניסוי ותהייה, דמי לימוד ומצמצמים את זמן הלמידה.

2. אותו אדם מביא איתו פרפקטיבה!!!!

בעוד עבורך זהו מפגש ראשון עם האתגר העומד לפניך, אותו בעל מקצוע כבר התמודד עם אותן הבעיות וכבר מצא להן פתרונות מגוונים. יתרה מכך, הוא ראה איך הקולגות והמתחרים שלך פועלים, אסף את כל הטיפים והטריקים וכעת הוא מגיש לך אותם בצורה תמציתי, שורה תחתונה – עשה ואל תעשה.

ההתמחות שלי היא להפוך אותך למותג!

עו"ד, סוכן ביטוח, מנהל קהילה, מנהלת מחלקה בבי"ח, משווקת, מנהל מפעל, הייטקיסט – 

אתם חייבים לבלוט מעל כולם!

המנהל וערכיו כמותג  מוביל!

המנהל הוא מותג.

במודע או שלא במודע -אנשים תופסים אותך בצורה מסוימת. 

כדי להתקדם (בתוך ובמחוץ לארגון) ולמצב את עצמך לקראת התפקיד הנכסף הבא צריך לחדד ולמקד את החוזקות והיכולות שלך."לעבוד קשה כדי להפוך לטוב ביותר בתחומך" .

רוצה להפוך את עצמך למותג?

צור קשר

שיתוף ב:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן