ספטמבר לא מתחיל בספטמבר

סדנאות קייץ

אני תמיד מחייכת כשמנהלים אומרים לי: "בחגים נעשה סדר." "אחרי הקיץ נתארגן." "כשיהיה קצת יותר זמן נבנה תהליך." הניסיון מלמד שזה כמעט אף פעם לא עובד כך. ספטמבר מגיע מהר. ואיתו חוזרים העומסים, המשימות שנדחו, תוכניות העבודה, היעדים, הישיבות והשוטף. לכן השאלה החשובה היא לא איך שורדים את יולי-אוגוסט. השאלה היא איך לא מבזבזים אותם. […]