כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו – אימון אישי למנהלים

כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו – אימון מנהלים

מנהל ומנהיג בעידן של אי וודאות.

אנו חיים בימים מאתגרים של שינויים דרמטיים הדורשים תגובות מהירות ונכונות.

הכל מהיר, מדיד וזמין.  הגבולות מיתשתשים.

מנהלים צומחים בתוך הארגון , הם מומחים בתחומם המקצועי, אך חסרים להם כישורי ניהול בסיסיים.

בשיחה שקיימתי השבוע עם מנהל בכיר אלו המטרות שהגדיר לקראת סדנה תהליכית של ליווי הדירקטוריון, צוות המנהלים הבכיר ודרג מנהלי הבייניים:

"להצמיח את דור המנהלים הבא!  ללמד ולהטמיע כלים ניהוליים עדכנים כדי למצות את הפוטנציאל של ההון האנושי המעולה הקיים בארגון."

מנהלת בכירה בחברת הייטק מובילה בינלאומית אותה אני מלווה כבר מספר שנים הפליגה בשבחי הכלים לניהול עסקי דרך החוזקות.  

היא מספרת שדווקא בארגון הפועל בצורה שכלתנית ושקולה, הכלים  של פסיכולוגיה חיובית, תקשורת ניהולית מקרבת והעצמה מאפשרים לה להנהיג אנשים 

ולתת ערך נוסף ומקדם בצוות.

כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו!  אימון אישי למנהלים!!!

מנהלים נדרשים לאינספור כישורים: עסקיים וכלכליים, שיווקיים וארגוניים, תקשורת טובה, הבנה עמוקה ביחסי אנוש ויכולת הנעת אנשים.

רמת הלחצים המופעלת על מקבלי החלטות היא בלתי סבירה, הרבה מעבר ליכולת הקיבול של מנהל, מוכשר ככל שיהיה.

במצבי לחץ מתמשך דברים מתערבבים, הולכים לאיבוד וקיימת ירידה דרסטית בחשיבה נקייה ובתפקוד מיטבי.

 

האחריות שעל כתפי המנהלים רבה, הציפיות מרקיעות שחקים ובסופו של יום אתם לבד על גשר הפיקוד.

כדי להצליח ולהשיג תוצאות משופרות אסור לכם להשאר לבד.

 

זה כבר לא סוד: כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו!

אדם מקצועי חיצוני ובלתי תלוי שידע להקשיב ללא שיפוטיות, לשאול את השאלות הקשות,

לשקף דברים בצורה נוקבת ולסייע בקבלת החלטות אסטרטגיות מקדמות במינימום טעויות.

 

אימון אישי למנהלים 

  • למנהל שמודע לעומס ולאחריות ורוצה לגשר על הפער בין הציפיות לביות הביצועים.
  • למנהל שרוצה (וצריך) לחולל שינוי משמעותי בארגון.
  • למנהל בראשית הדרך, שרוצה לפרוץ את הגבולות של עצמו.
  • למנהל שרוצה להתקדם בארגון, או שרוצה להכין את עצמו לתפקיד הניהולי הבא.

 

לתאום פגישה צור קשר

 

בשבוע שעבר הופעתי הן לפני סוכני ביטוח צעירים והן לפני סוכני ביטוח וותיקים העומדים לפני פרישה מהמקצוע.

חלק הבעיות והאתגרים אמנם שונים, אבל מדהים לראות כמה הרבה משותף יש בין שתי האוכלוסיות הללו.

אחד הנושאים שהועלו הוא הצורך לחזק מיומנויות של ניהול עסק – ניהול עובדים, ניהול זמן, ניהול משימות מורכבות ופיתוח עסקי.

שמחה שהסוכנים מבינים שבעידן המודרני ניהול עסק דורש התמחות במיומנויות ניהול. אי אפשר להסתפק בניהול אינטואיטיבי.

כמו שלומדים ביטוח, רפואה, משפטים ועצוב גרפי – מי שרוצה להצליח חייב לרכוש ולשפר את מיומנויות הניהול.
רבים כבר נרשמו והתחילו את הקורס של מיומנויות ניהול עסק! מוזמנים להרשם.

רשמ ו את המילים – קורס ניהול עסק. http://bit.ly/1ivaEvc

דילוג לתוכן