סדנה לפורשים לגמלאות : "הגיל השלישי – לעצב את ההזדמנויות"

 הגיל השלישי מציב בפנינו אתגרים חדשים וצורך לעשות שינוי בתפיסה העצמית והחברתית, אך גם טומן בחובו שלל רב של אפשרויות לצמיחה, התפתחות ומימוש חלומות. 

 המפגשים יערכו באווירה פתוחה ונינוחה, כדי לייצר כיווני חשיבה נוספים, למקד חוזקות אישיות, להגדיר מטרות ויעדים   ולקבל כלים חדשים ליצירת החיים המתאימים ביותר עבורך.

פיתוח כלים ומיומנויות לחיים הטובים: 

 I העצמה ופיתוח חשיבה חיובית .

II. בניית החזון לגילי השלישי.

III.  עיצוב סדר יום איכותי במציאות החדשה

IV. תקשורת בינאישית

 "השקפת העולם של האדם אינה באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר במילותיו, אלא בבחירותיו.  במשך הזמן אנחנו מעצבים את עצמינו,התהליך מסתיים רק במותנו, ובחירותינו הן באחריותנו הבלעדית"אלינור רוזוולט

מכל הסדנאות שאני מעבירה, כאן יש לי תחושת שליחות גדולה ביותר. זוהי צומת מכרעת בחיים. רבים חווים קושי ופחד ומתקשים לקבל החלטות בצומת משמעותית זו.  לעיתים אנחנו מרגישים בודדים, לא מעוניינים להעמיס את החששות שלנו על הסביבה.             בסדנה לגיל השלישי אנו בונים את  מאגר החוזקות והנכסים שלנו, מדברים בגלוי על החלומות והרצונות שעדיין מפעמים בתוכנו ומעצבים לעצמינו את החזון לגיל השלישי!!!!

  גילי ראובני (M.A.) – מאמנת עסקית ואישית , יועצת ארגונית ומנחת סדנאות  התמחות בשיפור מיומנויות ניהול והטמעת שינויים אישיים וארגוניים.

 "המאושרים ביותר אינם בהכרח אלו שיש להם הכי טוב  מהכל.  אלו הם האנשים שפשוט מעריכים את הדברים שמצאו בדרך"

תמונה1

דילוג לתוכן