סדנאות ניהול ומנהיגות בענף הביטוח

משבר הקורונה מאלץ את סוכני הביטוח להתייעל ולהמציא את עצמם מחדש.

ההכנסות יורדות, הרגולציה גוברת , התפעול דורש זמן יקר, העמלות מחברות הביטוח הולכות ונעלמות, 

ענף הביטוח במגמה של מוצרים אחידים והתחרות קשה מתמיד – בתנאים כאלו רק הטובים ביותר ישרדו.

כדי לשרוד ואף לצמוח בתקופה של אי וודאות סוכני הביטוח נדרשים לפתח יכולות עדכניות – חדשנות ויצירתיות, גמישות וזריזות מחשבתית הן המיומנויות של העולם החדש.

המודל הייחודי של חברת   Great Business Results  מתבסס על ניסיון וידע רב ותוצאות מוכחות.

בסדנה תקבלו ארגז כלים יישומיים למצוינות אישית, פיתוח חוסן אישי וארגוני, התייעלות והגברת הריווחיות.

להלן הנושאים המרכזיים בהם נעסוק: מיתוג, שירות, מכירות, back office יוזם ואפקטיבי, מיומנויות ניהול ומנהיגות במציאות מישתנה.

מצוינות כערך –  מיתוג ובניית אוטוריטה. מודעות לחוזקות והייחודיות, חיזוק היכולת להציג תועלות: למה שיבחרו דווקא בי. בעולם של מותגים שם המשחק הוא מצוינות והיכולת לבלוט מעל כולם.

  • מודל לשכפול הצלחות!!!  הסודות של האנשים המצליחים והעשירים ביותר בעולם. חיזוק הביטחון ובניית דימוי עצמי מנצח כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך.  הנשק הסודי לתקשורת ניהולית מיטבית והנעת אנשים ממגנטת וסוחפת.
  • ניהול זמן אפקטיבי – איך מייצרים עוד שעתיים ביום, איך משיגים תוצאות משמעותיות ומפסיקים לכבות שריפות. בניית סדר יום אפקטיבי כדי להספיק את מה שחשוב, ריווחי ומקדם.
  • ניהול העסק מהבית – חוקי המשחק הישתנו, הקורונה מחייבת סוכני ביטוח ללמוד לעבוד גם מרחוק.   מהם הכללים לעבודה אפקטיבית מהבית, איך מייצרים איזונים נכונים בין המשפחה לעבודה ומהם 5 המפתחות למכירה וקשרי לקוחות מרחוק.
  • גביית שכר טרחה – גביית שכ"ט כמנוע צמיחה כלכלי של סוכני הביטוח. מה מותר, מה אסור ואיך עושים את זה נכון? הערך שאתם מעניקים ללקוחותיכם שווה הרבה כסף. כלים מדוייקים לגביית שכר טרחה בטוחה ומקצועית.
  • ממנהל למנהיג  – מתי מנהל הופך להיות מנהיג?  מנהיגות בענף הביטוח – לזהות הזדמנויות, לעצב עתיד, להוביל שינוי.  
  • משרד יוזם ומוכר –  רותמים את צוות המשרד כמכפיל כוח, הופכיםכל שיחה למכירה.   פעולות יזומות המסייעות לשימור לקוחות והרחבת מכירה בתיק קיים.
  • מטרות ויעדים – מרבית הסוכנים מתגלגלים…הם יודעים מה הם לא רוצים להשיג, לאן הם לא רוצים להגיע, אבל אין להם מושג מה הם כן רוצים להשיג.  עבודה שיטתית לפי מטרות מוגדרות ותכנית עבודה סדורה מאפשרת מיצוי יכולות ופריצת גבולות.
  • שיווק במדיה החברתית – אם אתה לא שם, אתה לא קיים.  איך לייצר שיווק נכון כדי להגיע למקסימום חשיפה במינימום מאמץ ותקציב.   שיווק נכון הלכה למעשה.
  • מלחץ להצלחה.  הטיפים המנצחים להגברת אנרגיה ומוטיבציה, הפחתת עומס מתח ולחץ .איך מייצרים מיקוד ואפקטיביות, שלווה ורוגע, סדר וארגון.  
  • למכור בארבע שפות – סגנונות תקשורת כמנוף לבניית צוות מנצח והפיכת הלקוחות לאוהדים. עקרונות מובילים לתקשורת נכונה כדי למכור הרבה יותר.  
דילוג לתוכן