שינוי וחדשנות- סוכן הביטוח מודל 2015

לחלום בגדול, להעיז, להצליח! – מאמר שפורסם בעיתון לשכת סוכני הביטוח 21.8.14

סוכן הביטוח מודל 2015 חשוף לעומס עבודה מטורף וקצב תובעני: זמינות 24/7, ציפייה למענה מקצועי ומיידי והצפה במידע חשוב ודחוף. לקוחות דור ה-Y רוצים סיפוק מיידי “כאן ועכשיו”.

“הלקוח החדש” קופץ בקלות על כל הזדמנות ללא נאמנות. דורש דורש את התנאים הטובים ביותר והשרות המדויק ביותר, הוא  לא מפחד משינויים, הנאמנות היא קודם כל לעצמו ולכספו.

בשוק כזה נדרש שינוי אסטרטגי. דרך הפעולה והחשיבה המסורתית כבר לא מספקת.

שם המשחק כיום הוא יכולת חדשנות והשתנות מהירים. נדרש סגנון ניהולי המעודד יוזמה, יצירתיות, למידה מהירה ויכולת לקרוא את המפה ולחזות את מגמות השוק הדינמי.

 מישהו הזיז את הגבינה שלי? אכן, הגבינה זזה!  מי שלא יזוז עם הגבינה, לא ישרוד.

 סוכנים רבים נפלטים מהענף עקב שחיקה אישית גבוהה או “גוררים רגליים” במשך שנים ועוסקים בהישרדות.

סוכן הביטוח בסופו של יום הוא “זאב בודד” שחיי את השגרה המתישה, אבל בתוכו הוא משווע להיות חלק מקבוצה שתומכת, מקשיבה ונותנת טעם חדש לחיים. קבוצה המעניקה שייכות, הזדהות ומשמעות.

 סוכנים רבים “מתברברים” בדרך ולא יודעים לאן הם רוצים להגיע. חלקם הגדול מתמודד עם הבעיה המרכזית: עודף משימות. מחסור בזמן.

כמי שעובדת שנים עם סוכני ביטוח ומכירה היטב את עולמם, פיתחתי דרכים יצירתיות לשינוי תפיסה ושיפור מיומנויות מכירה:

 1. שיפור בדימוי העצמי ובהנאה מהעבודה.

2. שיפור משמעותי בהכנסות. יותר תשוקה. יותר מכירה. יותר פרנסה.  

 המודל הינו ייחודי וחדשני ונותן לסוכן הביטוח מניפה מקפת וכלים להתמודדות אפקטיבית עם הקצב המהיר והאתגרים החדשים:

 

  • ניהול זמן, חשוב-דחוף ותעדוף משימות.
  • תקשורת יעילה-להפסיק לספר את הסיפור הלא רלוונטי 30 פעם ביום, לשנות את הדיסקט.
  • הצגה עצמית שיווקית – למד לבטא עצמך ב-60 שניות.
  • מפסיבי לאקטיבי – צוות המשרד כיחידת מכירה יוזמת.
  • איך הופכים זאבים בודדים ללהקת מכירות מיומנת.

 דביר רפ, יו”ר הוועדה לסוכנים צעירים וחדשים בלשכת סוכני הביטוח קורא נכון את המפה ומתוך מכלול הצרכים הללו נוצרה “הסדנה לשיווק, מכירה והעצמת סוכני הביטוח”.

הסוכנים שכבר התנסו בסדנה מציינים כי:

“זוהי סדנה ייחודית, מלהיבה ומאתגרת” , “הסדנה מפגישה סוכנים המעשירים אחד את השני מניסיונם”.

“הסדנה מנערת אותנו, נותנת כלים להתחדשות , התעדכנות והגברת המכירה”.

הטיפים המשמעותיים ביותר מועברים באופן חברי ומפרגן ויוצרים הנעה לפעולה”.

  לסיכום, מתוך הניסיון הרב והידע שצברתי – זה המקום שלכם להפוך את הטוב מאוד למצוין.

אימון שיווקי הוא כמו חדר כושר, לא מספיק לדעת את התאוריה, צריך לתרגל ולהתאמן, לחזק שרירים ויכולות.

מזמינה אתכם לעבור מדיבורים למעשים!  

נרשמים בלשכת סוכני הביטוח לסדנה הבאה או מתאמים איתי פגישה אישית לקבלת תכנית עבודה יישומית שתזניק אתכם קדימה.

לקראת ראש- השנה בואו לחלום בגדול, להעיז ולהצליח!!!

 

גילי ראובני (M.A.) – מאמנת עסקית ואישית , יועצת ארגונית ומנחת סדנאות

התמחות בפיתוח צוותים, שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים

052-2254848 WWW.GreatResults.co.il     gilirv@gmail.com