ההנהלה הבכירה היא חלון הראווה של החברה, פניה של ההנהלה הם ראי החברה.

ההנהלה נבחנת ביכולתה להגדיר מטרות ולרתום ולגייס את כל הגורמים במערכת למטרות המשותפות.

הכלי הבסיסי להצלחת הארגון הוא גיבוש שפה אחידה המחברת בין האנשים, ממקסמת את הפוטנציאל הקיים ומטפחת גאוות יחידה.   תפקיד ההנהלה הוא להוביל ולהצמיח את הארגון לאתגרים ולמשימות שבדרך.

כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו

כמאמנת אני מאמינה ביכולת להביא כל אדם למיצוי היכולות האישיות, לבנות את הגשר בין המצוי לרצוי.

במהלך השנים צברתי ניסיון רב בפיתוח מנהלים, בהזנקת הנהלות, וועדות וצוותי עבודה.

לדעת להגדיר מטרות ויעדים, להפעיל גופים לעבודה אפקטיבית תוך יצירת “הרמוניה של ניגודים” יחד עם התפיסה כי 1+1 = 3.

הפעילות שלי מתבצעת ע”י אימונים אישיים, סדנאות ותהליכים ממוקדי מטרה וזמן.

מנהלי קהילה ומשאבי אנוש

ליווי בכניסה לתפקיד ובהפעלה נכונה ומיטבית של המערכת. הגדרת חזון ובניית תוכניות עבודה.

ליווי מנהלים בכירים

“כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו”  – המטרה – חשיבה אסטרטגית ומשוב בלתי תלוי למי ששואף להישגים ניהוליים.

פיתוח צוותי עבודה ,הזנקת וועדות

עבודה צוות טובה היא אומנות.  לא ניתן להסתמך על המיקריות, מרבית המנהלים ברמות השונות לא יודעים ואף לא למדו את מיומנויות הניהול הרכות, את הסודות להנעת אנשים.

התהליכים, הסדנאות שאני מקיימת מסייעים למנהלים לבנות צוותי עבודה אפקטיביים מתוך הבנת הכלל “הרמוניה של ניגודים”. התהליך מביא כל ארגון לתוצאות שיא.

הטמעת שינויים ובניית החוסן הארגוני

כל שינוי הוא תהליך כואב, הכולל בתוכו הרבה התנגדויות, אמוציות וקונפליקטים.

הדרך שלי היא להפוך משברים להזדמנויות של צמיחה ובכל זאת מבלי להביא את הארגון למצבי כאוס.

הטמעה היא היכולת להניע אנשים לעבר השינוי.

הכנה לראיונות עבודה

שוק העבודה דורש “אנשים מעולים”. אני מקיימת תהליך שמביא את אותם אנשים להיות מעולים ולהתקבל לתפקידים.

אין כמעט תפקיד בכיר ללא התמודדות. התחרות קשה, האויר למעלה דליל. מי שמכין את עצמו מכפיל את סיכוייו.

הכוונה בצומת של הכרעות

בכל חברה נמצאים אנשים שמרגישים מתוסכלים, שהולכים לאיבוד, שלא מממשים את היכולות שלהם.

האנשים הטובים הללו הם נטל על הקהילה.

בתהליך שאני עושה איתם אנחנו מבררים את החוזקות והתשוקות, את ההתאמה וסדרי העדיפויות.

מצליחים לגשר בין המצב הקיים למצב הרצוי, ומאפשרים לו למצות את עצמו. להיות אדם שמח ושלם.

עסקים קטנים ויזמויות

ליווי בהקמה ופיתוח עסק קטן. הכוונה ובדיקת התאמה. בניית תכנית עבודה מרעיון לעסק מצליח.

קורס הכשרת מנהלים ופיתוניהול אקדמי

כמה מילים על עצמי:

גילי ראובני (M.A.), מאמנת עסקית ואישית, יועצת ארגונית ומנת סדנאות.

התמחות בפיתוח צוותי עבודה, שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים.

כמי שגדלה בקיבוץ ומכירה היטב את המורכבויות והאתגרים סביב הצורך בהתחדשות, אני מובילה שינויים במגזר הכפרי.

כיצד לרתום את הציבור לטובת הסביבה החדשה, לייצר רלבנטיות ואיך להפוך התנגדויות להזדמנויות של לצמיחה.

מנהיגות ומוטיבציה

הערכים כמצפן

תקשורת ניהולית אפקטיבית וניהול קונפליקטים

המנהל וערכיו כמותג מוביל

ניהול זמן  ותעדוף משימות

חדשנות וחשיבה יצירתית

סגנונות ניהול ותקשורת –  ללמוד לדבר  ב- 4 שפות.

מניהול למנהיגות –  כלים ניהוליים בחשיבה חדשנית.

הצבת יעדים חכמים – לחלום בגדול, להעז, להצליח

מזאבים בודדים ללהקה מיומנת – פיתוח צוות מנצח המבוסס על חוזקות והצלחות

ליווי קהילות במגזר הכפרי

התמחות בליווי מנהלי קהילות, מזכירויות ורשויות בהובלת תהליכי שינוי וצמיחה

סדנה ייחודית למנהלי ענפים – חיזוק יכולות ניהול צוות ועבודה לפי מטרות ויעדים מדידים בתוך סביבה מתחדשת.