
לקוחות ממליצים

גילי יקרה,
המון תודה גילי על הסדנה המדהימה, היא ענתה בדיוק לצרכים של הצוות, העברת אותה בצורה מקצועית ועם המון חן שמייחד רק אותך.
למדנו הרבה וגם נהננו מאוד.
ברצוננו להמשיך ולהטמיע את הכלים והמיומנויות לשיפור האפקטיביות הניהולית הן ברמה האישית והן ברמת הצוות והארגון.
תודה שוב ושיהיה לך יום מקסים !
Asia Ashmoz
Platform manager
Optima Product Maintenance Competency

אמדוקס – Amdocks
סדנה לגביית שכר טרחה

סדנת גביית שכר טרחה – משוב מלקוח
סדנה לגביית שכר טרחה
גילי שלום,
בחודשיים האחרונים היית אחראית על העברת סדנא לעובדי המשרד, בנושא גביית שכ”ט מלקוחות.
בתום התהליך, ברצוני לציין כי הצלחת לחדד ולהטמיע במשרדי תהליכים חשובים, אשר ללא ספק מועילים לנו ומשפרים את היכולת שלנו בנושא כ”כ חדשני ורגיש.
תרומתך לשיפור הביצועים שלנו, ולהגברת הביטחון העצמי שלנו בכל ההיבטים הקשורים לגביית שכ”ט מלקוחות, הינה מכרעת.
ללא הליווי שלך, לא היינו נמצאים במקום בו אנו גובים כשיגרה, שכ”ט מלקוחות.
אנו כבר רואים שיפור דרמטי בסכומים שהמשרד גובה מלקוחות עבור שירותים שבעבר ניתנו ללא תרומה, ומאמינים שבשנת 2019 נוכל לצמוח ב-100% נוספים לעומת 2018 העומדת להסתיים בקרוב.
אנו מודים לך על ההדרכה המקצועית, האכפתית והלבבית.
אישיותך השלווה, המקסימה והייחודית, בשילוב יכולתך המקצועית הגבוהה, הם ללא ספק משהו שהבאת איתך לכל מפגש ומפגש.
אנו בטוחים כי הקשר הטוב שנוצר ביננו לאחרונה, יהווה בסיס להמשך שיתוף פעולה בעתיד.
בברכה,
עו”ד בועז קידר,
בועז קידר סוכנות לביטוח (2013) בע”מ
11.11.18

סדנת גביית שכר טרחה – משוב מלקוח
ממליץ בחום!

מקסים דרעי , יו”ר המועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח ובעלים של א.מתן ביטוח
ממליץ בחום!
גם מקסים דרעי , יו”ר המועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח ובעלים של א.מתן ביטוח לוקח לייעוץ ארגוני את הטובות ביותר!
השאיפה למצוינות, מתחילה אצלו בבית בהענקת ערכים של מקצוענות ל 3 ילדיו שעובדים איתו, דרך הבנת הצורך בשיפור תהליכי עבודה יחד עם יועצות ארגוניות מובילות בתחום.
כדי להוביל בענף הביטוח צריך כל הזמן לתת ערך מוסף ללקוחות.
גם אתם יכולים להפוך את 2018 לשנת שיא!
גיליה משולם וגילי ראובני
יועצות ארגוניות מובילות בענף הביטוח

מקסים דרעי , יו”ר המועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח ובעלים של א.מתן ביטוח

לסדר את האבנים הגדולות בחיים שלי!!! רוברט קליין – מהנדס בחברת “אמזון”
המשימה: לסדר את האבנים הגדולות בחיים שלי!!!
משוב מרוברט קליין מהנדס בחברת “אמזון”
החיים שלנו אינטנסיביים, רוצים לתפוס הרבה בזמן קצר.
כולם מחפשים את האיזון בין עבודה, קריירה והתפתחות מקצועית לבין הבית, המשפחה והחברים.
בעולם ההייטק זה לעיתים כמעט בלתי אפשרי.
רוצים להצליח בקריירה, להרוויח הרבה כסף וגם להשאיר זמן לעצמי, לבית ולמשפחה.
עד כדי כך שאנשים מוכשרים שוקלים וויתור על מישרות בכירות והזדמנויות לקידום מטאורי רק מפני שאינם בטוחים ביכולתם לשלב את התפקיד התובעני עם חיי המשפחה.
אז רגע לפני שאתם מוותרים…
קראו את המשוב שקבלתי בסיום האימון לניהול זמן ואיזונים בחיים
מרוברט קליין, מהנדס בכיר בחברת “אמזון”.
“לאימון האישי הגעתי קצת סקפטי.
אני אדם פרקטי, תוצאתי, תנו לי משימה ואני מבצע אותה.
העולם הרוחני לא דיבר אלי, לא מתחבר ליועצים ומטפלים למיניהם.
אישתי ראתה את ההתמודדות הבלתי אפשרית כמעט בין המחויבות לעבודה לבין חיי המשפחה
ועודדה אותי לנסות את האימון האישי וכך יצאתי לדרך.
אחרי המפגש הרביעי הדברים התחילו לחלחל.
פתאום הגיעו גם התובנות:
שניהול הזמן תלוי בי. שזה באחריות ובשליטה שלי!
תובנה זו היתה עבורי שינוי תפיסה דרמטי,
פריצת דרך של ממש!
המשימה: לסדר את האבנים הגדולות בחיים שלי!!!
גילי נתנה לי את הכלים הנכונים בניהול זמן:
מודלים לסידור דברים ותעדוף משימות, איך להתמודד עם העומס ולשים גבולות ואיך לזהות מיהם “שודדי הזמן”.
הבנתי שעיקר העבודה היא פנימית:
להגדיר מה הכי חשוב לי , לא לפחד מה יחשבו עלי, לשים את עצמי במרכז ולפעול.
זה מדהים, כי המציאות לא השתנה, אלא רק ההסתכלות שלי על העולם.
הבנתי כי זו האחריות שלי, לקחת את הדברים ולגרום להם לקרות.
המפתח להצלחה הוא להפוך את המחשבות לפעולות.
זהו בדיוק השינוי התודעתי הגדול.
המאמנת היא המראה שלי.
שמסתכלת על הדברים באופן אובייקטיבי ונטרלי, ללא מעורבות רגשית.
כך שהיא יכולה להוביל אותך מחוץ לאזור הנוחות.
היא לא נותנת לסיפורים הפנימיים לחסום אותך מהשגת היעד.
משפטים כמו “אי אפשר”, “כבר ניסיתי את זה וזה לא עבד”, “ככה זה אצלנו בארגון” כבר לא משרתים את המטרה.
עבורי המאמנת היא אוטוריטה מקצועית בעלת פרספקטיבה
היודעת לסמן לך את הדרך ממקום אחר.
היא מבינה אותך, ויודעת לכוון ולהנחות
גם כשאתה עדיין לא רואה ומבין את הדרך.
הנסיון של גילי יחד עם הכלים האימוניים שלה
מאפשרים לך לעבור את הגשר
ולצמצם את הפער בין הרצוי למצוי.
אצלי המשימה היתה לסדר את האבנים הגדולות בחיים שלי!!!
כבר קורים דברים נפלאים!
התחלתי לקלף את האבן הגדולה…
לבדוק גבולות, לייצר צעדים קטנים בדרך לשינוי הגדול.
הבנתי מה באמת הכי חשוב לי ואני מייצר את המקום עבורו בחיים שלי ושל משפחתי.
- אני קם בבוקר מוקדם
- עושה ספורט (לפני כן לא עשיתי בכלל)
- כבר ירדתי כמה ק”ג
- מגיע לעבודה עם אנרגיה גבוהה ומיקוד.
- מקצה זמן ביומן לעצמי ולמשפחתי
- סגרנו חופשה משפחתית בחו”ל
- עושה באופן קבוע תכנון שבועי תוך הכנסת האבנים הגדולות ללו”ז.
האימון האישי הוא תהליך ממוקד שמייצר שינוי בחיים!!!
רוברט קליין
מהנדס בחברת “אמזון”
25.10.17

לסדר את האבנים הגדולות בחיים שלי!!! רוברט קליין – מהנדס בחברת “אמזון”

נופר סנדורסי – “נופים” סוכנות לביטוח
הנדון: מכתב המלצה
במהלך חצי השנה האחרונה גילי ראובני וגיליה משולם מלוות אותי ואת צוות משרד הביטוח שברשותי למהלך של ייעול עבודת המשרד, העובדים בו, ושיפור ניהולו תוך הגברת הכנסותיו.
במהלך התקופה בנינו יחד תוכנית עבודה לי באופן אישי כמנהלת במשרד ולכל צוות העובדים שלנו.
כחלק מהתוכנית, בנינו יעדי מכירות ברורים, העלאת תפקוד עובדי המשרד, שיפור תחושת העובדים במשרד וכו’.
ראיתי במהלך התקופה את צוות המשרד משנה את כיוונו, מגדיל את מכירותיו וריווחי המשרד ומשתף פעולה באופן מלא איתן.
אני ממליצה לכל משרד ביטוח שנתקל בקשיים או מעוניין להגדיל את הכנסותיו ולתעל את אופן עבודתו- להצטרף לתהליך הלווי.
“כדי ליצור סטנדרטים חדשים, דרוש משהו שהוא לא רק טיפה שונה. צריך משהו שהוא באמת חדש ושבאמת יתפוס את הדמיון של האנשים“ (ביל גייטס, 1984)
בברכה,
נופר סנדרוסי
“נופים” סוכנות לביטוח.

נופר סנדורסי – “נופים” סוכנות לביטוח

אהוד אפרימה – סוכנות הביטוח “דורות צפון”
27/ 9 /17
בס”ד
מכתב תודה
לפני כחצי שנה החלטנו ב ” נופים ” סוכנות לביטוח לבצע מהפכת ייעול וארגון מחדש בניהול תפקוד הסוכנות ביטוח .
התלבטנו מה לעשות , קיבלנו המלצות מכל מיני אנשים, לבסוף החלטנו ובחרנו בשתי מלאכיות ומקצועניות – בחרנו בגילי ראובני וגיליה משולם שתי ענקיות שיודעות את עבודתן בנשמה .
התחלנו תהליך ארגוני תוך חששות בתחילה, כי לא ידענו לאן מובילות אותנו גילי וגיליה , אך עד מהרה ממש במהרה הרגשנו בשינויים שהתהוו אצלנו אישית וכמו כן בצוות העובדים .
בתהליך העבודה נגרמו שינויים בתפיסת יעדים בשיחות הטלפון של צוות העובדים, בגישה למה דחוף ומה חשוב, ובחלוקת העבודה הנכונה בצוות עובדים, שאכפת לכל עובד ועובדת אחד או אחת מהשנייה, שנוצרה זרימה בתהליכי העבודה שמשפרים את איכות השהייה במשרד, שמקבלים תודות ונשיקות ואהבה מלקוחות ועוד.
פתאום התפנה זמן להגדיל מכירות, לבצע תחרות בין העובדים, מה שמביא יותר הרמוניה לשמה !!!!
אני מודה ומתוודה שהיום, אחרי התהליך, אני בתודעה של הסתכלות, תכנון וראיה לטווחים רחוקים , מכוון לרעיונות חדשים ושנפתחו בפניי אפשרויות להרים את העסק לגבהים חדשים יחד עם צוות משרד מקצועי יותר, מגובש יותר וחדור מטרות .
תודה רבה שהכרנו אתכן ומאחל לכל משרד באשר הוא, לאו דווקא בנושא ביטוחים אלא כל משרד שעוסק בשירות עם אנשים , לאמץ את שתי המלאכיות גילי וגיליה .
בברכה,
אהוד אפרימה

אהוד אפרימה – סוכנות הביטוח “דורות צפון”
"לך יש חלק גדול בהטמעת השינויים בקרב סוכני הביטוח ועובדי המשרדים שלהם"

“לך יש חלק גדול בהטמעת השינויים בקרב סוכני הביטוח ועובדי המשרדים שלהם”
"לך יש חלק גדול בהטמעת השינויים בקרב סוכני הביטוח ועובדי המשרדים שלהם"
גילי שלום,
בעידן של שינויים החלים בענף הביטוח והצורך של הסוכן להתאים עצמו לשינוי
לך יש חלק גדול בהטמעת השינויים בקרב סוכני הביטוח ועובדי המשרדים שלהם.
רק הטמעת השינויים תביא לגידול התפוקה והכנסות הסוכן.
מוטי קינן סמנכ”ל
מנהל פיתוח עסקי
מגדל

“לך יש חלק גדול בהטמעת השינויים בקרב סוכני הביטוח ועובדי המשרדים שלהם”
הסוכנים מקבלים כלים להתייעלות ואפקטיביות אישית.

“היחס האישי והמחויבות הקבוצתית מעודדים את הסוכנים לעשות פעולות שקודם לא עשו”
הסוכנים מקבלים כלים להתייעלות ואפקטיביות אישית.
משוב בעקבות הסדנה להזנקת תוצאות ביונט:
“תודה רבה .
אני מאוד מרוצה מהתוצאות.
אני אמנם לא נמצא בכל המפגשים אבל מעודכן באופן שוטף.
התגובות נלהבות
הסוכנים מקבלים כלים להתיעלות ואפקטיביות אישית.
החלפת הרגלים מעכבים בהרגלים מקדמים.
סוכנים מציינים את היחס האישי והמחויבות הקבוצתית שמעודדת אותם לעשות פעולות שקודם לא עשו.
אין לי ספק שפעולות נכונות מביאות להתייעלות, שיפור שירות והגברת התפוקות”
שלמה אייזיק
מנכ”ל יונט

“היחס האישי והמחויבות הקבוצתית מעודדים את הסוכנים לעשות פעולות שקודם לא עשו”
ענף הביטוח צריך ניעור

“כל הכבוד. ענף שצריך ניעור!”
ענף הביטוח צריך ניעור
“יפה מאוד!
כל הכבוד !
ענף הביטוח צריך ניעור
וטוב שאת מצליחה לעורר את הסוכנים הרדומים
לתת להם כלים יישומיים להגברת התפוקות והרווחים
ולמקסם את הפוטנציאל של כל אחד ואחת”.
עמיר אהוביה , מפקח רכישה, “דורות” צפון

“כל הכבוד. ענף שצריך ניעור!”
"אשמח שכל הסוכנים ייחשפו לנושא ואלייך. את מסייעת להם לקדם את העסק שלהם".

אשמח שכל הסוכנים ייחשפו לנושא ואלייך. את מסייעת להם לקדם את העסק שלהם
"אשמח שכל הסוכנים ייחשפו לנושא ואלייך. את מסייעת להם לקדם את העסק שלהם".
משוב על הסדנא להזנקת תוצאות:
“אשמח שכל הסוכנים ייחשפו לנושא ואלייך. את מסייעת להם לקדם את העסק שלהם”.
הסדנא לדעתי חיונית לכול סוכן ביטוח וותיק, שאכן מאוהב בהרגלים וקשה לו לעשות שינוי.
את בסדנא זו עשויה להיות ערך חשוב למי שרוצה, באמת רוצה וחשובה לו ההמשכיות של העסק ובעיקר להנות מהעבודה ומפרי יצירתו”.
החומרים שהכנת נוגעים בכול תחומי חייו של הסוכן בעסק שלו ובו עצמו”.
אורי אזולאי, משנה למנכ”ל ומנהל מחוז צפון ,שחם סוכנויות ביטוח.
