קורס מנהלי ענפים

קורס לפיתוח מנהלים  בדגש על מיקוד, יישום והנאה.

השינויים האדירים והמהירים בארץ ובעולם מקרינים בעוצמה 
רבה על החברה הקיבוצית בכל תחומי החיים. 

 
ניהול ענפים זו כבר לא "קדנציה שצריך להעביר",

אלא תפקיד שרוצים ונדרשים להצליח בו! 

 
רכזי ענפים הם על פי רוב בעלי מקצוע טובים מאוד,
שצמחו מתוך העשייה בשטח, אך לא פעם ללא מיומנויות הניהול העדכניות.  
 
הקורס מתמקד בפיתוח מיומנויות ניהול, מנהיגות  ותקשורת בינאישית אפקטיבית ומגשר על הפער בין המצב הקיים למצב המיטבי. 
 
הנושאים בהם נעסוק:

פיתוח מנהלים – ארגז כלים ניהוליים להעצמה אישית ושיפור יכולות להוביל ולהנהיג בעידן המודרני.

 תפיסת התפקיד שלי כמנהל ענף, הגדרת החזון והערכים

לאורם אני פועל.

מלחץ להצלחה – ניהול זמן ותעדוף משימות – איך להכניס לסדר היום את הדברים החשובים ולהפסיק לכבות שריפות.

אסטרטגיית האבנים הגדולות. כלים לניהול זמן והפחתת
עומסים.  ניהול מושכל המאפשר תכנון, ביצוע
ובקרה.

שיפור מיומנויות תקשורת -להגיע, להניע ולהשפיע.  פתרון קונפליקטים והתמודדות עם התנגדויות.

לימוד ותרגול תקשורת ניהולית אפקטיבית.  איך לרתום ולהניע אנשים לעבר מטרות משותפות.

מטרות ויעדים – הבנת תפקיד המנהל דרך הצבת מטרות ויעדים: ממוקדים, מדידים, מאתגרים, ראליים ותחומים בזמן. תכנון מהסוף להתחלה – רצף של צעדים קטנים כדי להשיג יעד משמעותי. פיתוח שיטות למעקב ובקרה.
שיחות הערכה ומשוב – כוחה של שיחת המשוב ליצירת שינוי בהתנהלות והגברת המוטיבציה ותחושת השייכות.

אימוץ מודל שהופך את שיחות המשוב למנוף של העצמת
עובדים ומיצוי הפוטנציאל הקיים.
משוב ממנהלים שעברו את הקורס:

 משובים ממשתתפים:
" הקורס פתח לי את החשיבה, התחלתי לשים לב למהות התפקיד, קבלתי כלים מצוינים לניהול חדשני ואפקטיבי" .
"קורס חווייתי ודינמי!!!נותן פתרונות , עוסק בחיים עצמם ובאתגרים האמתיים שאני נתקל ביומיום".

מתודולוגיה  

כל מפגש נפתח עם התנסות הממחישה את המסר המרכזי לנושא המפגש.  מהמסר יוצאים לשיח עמיתים בסוגיה הנדונה ומשם ללימוד מודל רלוונטי ולאחריו תרגול והטמעת המודל .

התרגול נעשה במליאה / בקבוצות וכולל סימולציות המחשות ודיונים כדי לאפשר למידה חוויתית ושיתופית ככל האפשר – בדגש על הפרקטיקה בשטח.

רקע מקצועי  – גילי ראובני  – M.A  – פיתוח צוותים ושיפור מיומנויות ניהול.   מאמנת עסקית, יועצת ארגונית ומנחת סדנאות. מעל 16 שנים נסיון בליווי מנהלים, אבחון והזנקת עסקים, ליווי תהליכי שינוי בפרויקטים גדולים , כולל בארגונים וחברות הייטק, בתעשייה, בקהילה הכפרית וברשויות.  יועצת ארגונית של לשכת סוכני הביטוח בישראל.  מומחית בתהליכי שילוב של דור שני, מיזוג יחידות, תהליכי ייעול, פיתוחי מנהלים וצוותים, שיפור שירות וקידום מכירות.

ליצירת קשר

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן