מי יבכה כשתמות" הוא סיפרו של רובין ס' שארמה (שכתב גם את "הנזיר שמכר את הפרארי שלו").

שארמה פותח בשאלה:

" מי יבכה כשתמותו? על חייהם של כמה בני אדם תשפיעו? איזו השפעה תהיה לכם על הדורות הבאים? איזו מורשת תשאיר אחריך?

הספר מקפל בתוכו את כל סודות האימון האישי, העצמה והחשיבה החיובית.

השבוע העברתי מספר אימונים אישיים לנשים בגילאי ה-50-60

כאלו שכבר צברו קילומטרג' בחיים

ובכל זאת מעיזות לשאול מה עוד

הן באות מהוססות, חסרות ביטחון, לא מודעות לאפשרויות האינסופיות הקיימות

רק לפתוח דלת

רק להעיז להסתכל קדימה

רק להאמין שיש בכן יכולות שעדיין הן ניצנים שמחכים לפרוח.

ואני יודעת לאיזה מסע קסום הן נכנסות

מסע של העצמה אישית , גילויים חדשים על כוחות שלא ידעו שקיימים בתוכן.

ואני מרגישה ברת מזל שזהו המקצוע שבחרתי, לחבר אנשים ליכולות ולעוצמות שלהם להגשמת הייעוד האישי שלהם, ובעיקר להחזיר תקווה ואופטימיות לחייהם.

הנה כמה טיפים ליצירת שפע והתחברות לכוחות הפנימיים שמציע לנו רובין שראמה בספרו "מי יבכה כשתמות":

מצאו את ייעודכם

אנחנו חיים בעולם שבו נשכחה משמעות החיים. אין לנו קושי לשלוח אדם לירח, אבל אנחנו מתקשים לחצות את הרחוב כדי לקבל את פניו של שכן חדש. אנחנו יודעים לשגר טיל לצידו האחר של כדור הארץ בדייקנות מושלמת, אבל מתקשים להגיע בזמן לפגישה עם ילדינו …" יש לנו דואר אלקטרוני, פייסבוק וטלפון חכם , אך אנחנו חיים בזמנים שבהם הנתק בין בני האדם גדול משהיה מעודו. איבדנו את הקשר לא רק זה עם זה, אלא גם עם הפן האנושי שלנו. איבדנו את הקשר עם מטרותינו. הדברים החשובים ביותר נעלמים מעיננו.

איך אוכל להקנות משמעות רבה  יותר לחיי? איך אוכל לתרום תרומה של ממש באמצעות עבודתי? איך אוכל לחיות את חיי באופן שאוכל להנות ממסע החיים לפני שיהיה מאוחר מדי?

המשותף לכל האנשים המצליחים הוא שהם חיים את ייעודם. "לכל אחד מאתנו יש כישרונות מיוחדים, ולא נותר לנו אלא לנצל אותם למטרות הולמות. לכל אחד מאתנו יש מטרה ייחודית, ייעוד נאצל שיאפשר לנו למצות מיצוי מירבי את יכולותינו האנושיות ובד בבד להעשיר את חיי האנשים שסביבנו" רובין שארמה.

כדי למצות את ייעודכם אינכם חייבים לנטוש את משרתכם. עליכם פשוט להשקיע יותר מעצמכם בעבודה שאתם עושים ולהתמקד בדברים שאתם יודעים לעשות באופן הטוב ביותר.

אסיים בציטוט המשמעותי שאמר מהטמה גנדי: "עליכם להפסיק לצפות שאחרים יחוללו בשבילכם את השינויים שאתם חפצים בהם. היה אתה השינוי שאתה רוצה לראות בעולמך יותר מכל" וברגע שתעשו זאת ישתנו חייכם.

הכותבת הינה מאמנת עסקית ואישית, יועצת ארגונית ומנחת סדנאות                                                                                                                                                        המתמחה בפיתוח צוותים ושיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים   ליצירת קשר : מייל: gilirv@gmail.com        www.GreatResults.co.il       052-2254848

דילוג לתוכן