כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו – אימון אישי לפיתוח מנהלים

כל מנהל צריך מישהו לרוץ איתו!  

אתמול בפגישה השבועית עם אחד ממנהלי הקהילה שאני מלווה בצפון הוא ציין עד כמה שיחת ההכנה וההתמקדות שעשינו לפני כן תרמה לו. 
מנהלים נדרשים לקבל החלטות ולהוביל שינויים, להתמודד עם התנגדויות ולהתמודד עם דעת הקהל שלפעמים אינה אוהדת (לפחות בשלבי השינוי הראשונים).  
תכנון מקדים של ישיבת דירקטוריון / כנס מקצועי / אסיפה בקהילה – 
מסייע למנהל להביא את עצמו במיטבו: מסרים ממוקדים וברורים, אסרטיביות ומנהיגות תוך הקשבה והכלה.
אותו מנהל הוסיף ואמר: 
"הדברים שהוטחו בפני בדיון על עתיד הקהילה היו יכולים להוציא אותי מאיזון, להעליב ולפגוע, לגרום לי לפתוח במלחמת חורמה. 
במקום זאת מצאתי את עצמי נושם עמוק, מבין את הצד השני ומנהל את הדיון ברגישות אך בנחישות".    
שאלתי אותו מהן התובנות שלו מאותה הצלחה? 
איך ניתן לשכפל את ההצלחה הזו באתגרים הבאים? 
אז הנה 5 טיפים להצלחה שתרגלנו ביחד ותרמו להצלחתו של אותו מנהל:  
 
1. פנייה אישית כצעד מקדים לגיוס והגברת המעורבות  פנייה אישית יוצרת אמפתיה, מנטרלת חסמים והתנגדויות ומניעה לפעולה.  
אותו מנהל פנה במייל מקדים להסברת חשיבות הנושא, הצגת האתגרים וההשלכות העתידיות של ההחלטות עליהן עומד להתקיים הדיון. 
פנייתו האישית הצליחה לסחוף קהל משתתפים גדול שבדרך כלל לא מגיע לאספות הקהילתיות. 
 
2. נשימה מעגלית  – לפני שיחת דירקטוריון או כל פרזנטציה משמעותית קח חמש נשימות מעגליות – זה משפר את המיקוד ומשחרר לחצים.   
    (על נשימה מעגלית בפוסט אחר).
 
3. מיקוד מסרים רשום מהם 3 המסרים המרכזיים שאתה רוצה שיחרטו אצל השומעים ותתרגל את אופן העברתם בדרך שיוצרת הזדהות.    
 
4. אנרגיה – האנרגיה היא כל מה שמעבר למילים (75% מההשפעה כוחה בתקשורת הבלתי-מילולית).  רוב האנשים מתכננים מה יגידו, אך לא מספיק מתרגלים איך הם רוצים להופיע.   
שפת גוף נחרטת בתודעה הרבה מעבר למילים!!!  
חשוב לתכנן ולתרגל אותה בעזרת מאמן או מומחה בתחום.
 
5.  חזון ותכנית עבודה – הבנת התמונה הגדולה! 
אנשים לא אוהבים שמובילים אותם בערפל.  
אנשים אינם אוהבים מנהלים אימפולסיביים ש"מזגזגים"… 
שבכל יום יש להם רעיון חדש ממנו הם נורא מתלהבים ורוצים לסחוף גם אותך… 
אנשים אינטליגנטים רוצים להבין את התמונה הגדולה ולהרגיש כי הם מעורבים ביצירת השינויים.
חזון ברור מאפשר לך המנהל לייצר כיוון ברור לאן רוצים להגיע ואיפה רוצים להיות בעוד 3 , 5, 10 שנים.
תכנית עבודה היא סלילת הדרך להשגת המטרות. 
 
הטיפים האלו מבוססים על הצלחות של מנהלים מובילים. 
חשוב ליישם אותם, לא רק לקרוא אלא ליישם.  אלו כלים מעשיים, פרקטיים.  
אני והצוות שלי נשמח לסייע לכם – להכין יחד אתכם תכנית עבודה ולהכשיר את עצמכם לתפקוד המיטבי כך שגם אתם תגיעו השנה לביצועי שיא! 
צרו קשר – גילי ראובני 052-2254848 – מאמנת עסקית ואישית, יועצת ארגונית , מנחת סדנאות ומטפלת בנשימה מעגלית  
שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן