העברת המקל- גיבנת או מקפצה?

העברת המקל בסוכנות ביטוח – גיבנת או מקפצה?

היום התקשר אלי סוכן ביטוח צעיר וסיפר בהתרגשות על כך כי "קיבל" מחמו תיק ביטוח שקנה.
לחמו יש סוכנות ביטוח, הוא רכש תיק נוסף והעניק אותו לסוכן החדש.
"עכשיו זה שלך", הוא אמר.
אם תטפח אותו נכון-הוא יניב פירות מדהימים.
אם תזניח אותו- הוא יהפך לעלוקה.

הסוכן סיים לפני זמן קצר את הכשרתו וצריך לקבל החלטות.

צריך הכוונה ומיקוד:

  • יש "גיבנות" -פקידות שעברו עם התיק. האם להשאיר או לחדש?
  • איך לא לאבד לקוחות?
  • איך לבנות תיק רלבנטי בתוך המציאות המשתנה? אילו מוצרים לשחרר ובמה להתמקד?
  • האם להשאר במקום הקיים, איפה שהסוכנות ממוקמת היום או לעבור?
הרבה שאלות וצורך באוטוריטה נייטרלית שתסייע בקבלת החלטות מושכלות.
לעשות סדר בדברים, להתמקד, להניע לפעולה שיטתית המייצרת הצלחות מובטחות.

צריך פרספקטיבה של אדם עם ניסיון
זה שכבר עבר תהליכים מסוג זה
זה שיעזור לקצר את זמן הלמידה.

 

Great Business Results
גילי ראובני – (M.A.) יועצת ארגונית ומאמנת עסקית בכירה בענף הביטוח.
ליווי של עשרות סוכנויות בתהליכי שינוי וצמיחה.
טיפוח צוותים, שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים.

 

להזנקת תוצאות 2016

עוברים מדיבורים לתוצאות

חוקי המשחק השתנו. כדי להוביל צריך להתמחות!
השחקנים המובילים כבר עלו על המגרש והתחילו להתאמן.
זו איוולת להמשיך לעשות את אותם הדברים ולצפות שהתוצאות ישתפרו.

לשינוי וצמיחה לחץ כאן

בהצלחה, גילי ראובני

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן