לחלום בגדול, להעז, להצליח!

מאמר שלי שהתפרסם בעיתון המקצועי של סוכני הביטוח "ביטוח ופיננסים"
סוכן הביטוח מודל 2015 חשוף לעומס עבודה מטורף וקצב תובעני: זמינות 24/7, ציפייה למענה מקצועי ומיידי והצפה במידע חשוב ודחוף. לקוחות דור ה-Y רוצים סיפוק מיידי – "כאן ועכשיו". הלקוח החדש קופץ בקלות על כל הזדמנות ללא נאמנות, דורש את התנאים הטובים ביותר והשירות המדויק ביותר. הוא לא מפחד משינויים והנאמנות שלו היא קודם כל לעצמו ולכספו.
בשוק כזה נדרש שינוי אסטרטגי. דרך הפעולה והחשיבה המסורתית כבר לא מספקת. שם המשחק כיום הוא יכולת חדשנות והשתנות מהירים. נדרש סגנון ניהולי המעודד יוזמה, יצירתיות, למידה מהירה ויכולת לקרוא את המפה ולחזות את מגמות השוק הדינמי. מישהו הזיז את הגבינה שלי? אכן, הגבינה זזה.
מי שלא יזוז עם הגבינה, לא ישרוד. סוכנים רבים נפלטים מהענף עקב שחיקה אישית גבוהה, או "גוררים רגליים" במשך שנים ועוסקים בהישרדות. בסופו של דבר סוכן הביטוח הוא זאב בודד שחיי את השגרה המתישה, אבל בתוכו הוא משווע להיות חלק מקבוצה שתומכת, מקשיבה נותנת טעם חדש לחיים ומעניקה שייכות, הזדהות ומשמעות.
סוכנים רבים מתברברים בדרך ולא יודעים לאן הם רוצים להגיע. חלקם הגדול מתמודד עם הבעיה המרכזית: עודף משימות ומחסור בזמן. כמי שעובדת שנים עם סוכני ביטוח ומכירה היטב את עולמם, פיתחתי דרכים יצירתיות לשינוי תפישה ושיפור מיומנויות מכירה:
1. שיפור בדימוי העצמי ובהנאה מהעבודה.
2. שיפור משמעותי בהכנסות: יותר תשוקה, יותר מכירה, יותר פרנסה.
המודל הינו ייחודי וחדשני ונותן לסוכן הביטוח מניפה מקפת וכלים להתמודדות אפקטיבית עם הקצב המהיר והאתגרים החדשים:
  • ניהול זמן, חשוב-דחוף ותעדוף משימות.
  • תקשורת יעילה – להפסיק לספר את הסיפור הלא רלוונטי 30 פעם ביום, לשנות את הדיסקט.
  • הצגה עצמית שיווקית – למד לבטא עצמך ב-60 שניות.
  • מפסיבי לאקטיבי – צוות המשרד כיחידת מכירה יוזמת.
  • איך הופכים זאבים בודדים ללהקת מכירות מיומנת.
יו"ר הוועדה לסוכנים צעירים וחדשים בלשכת סוכני הביטוח דביר רפ קורא נכון את המפה ומתוך מכלול הצרכים הללו נוצרה "הסדנה לשיווק, מכירה והעצמת סוכני הביטוח". הסוכנים שכבר התנסו בסדנה מציינים כי "זוהי סדנה ייחודית, מלהיבה ומאתגרת"; "הסדנה מפגישה סוכנים המעשירים זה את זה מניסיונם"; "הסדנה מנערת אותנו, נותנת כלים להתחדשות , התעדכנות והגברת המכירה"; הטיפים המשמעותיים ביותר מועברים באופן חברי ומפרגן ויוצרים הנעה לפעולה".
מתוך הניסיון הרב והידע שצברתי – זה המקום שלכם להפוך את הטוב מאוד למצוין. אימון שיווקי הוא כמו חדר כושר, לא מספיק לדעת את התיאוריה, צריך לתרגל ולהתאמן, לחזק שרירים ויכולות. אני מזמינה אתכם לעבור מדיבורים למעשים: נרשמים בלשכת סוכני הביטוח לסדנה הבאה או מתאמים אתי פגישה אישית לקבלת תוכנית עבודה יישומית שתזניק אתכם קדימה. לקראת ראש השנה, בואו לחלום בגדול, להעז ולהצליח.

אני מוצאת שהדברים נכונים ורלבנטים היום (אוגוסט 2016) בדיוק כמו אז.

סוכן ביטוח המעוניין לעשות שינוי ולהזניק תוצאות – צור קשר מיידי!

קישור למאמר המקורי

 

שיתוף ב:

קטגוריות

מאמרים וכתבות

ארכיונים
דילוג לתוכן