סוכני ביטוח בצומת של הכרעות – פרק שני – או איך לבחור נכון

סוכני ביטוח בצומת של הכרעות – פרק שני – או איך לבחור נכון

סוכני ביטוח בצומת של הכרעות – פרק שני

 

אי וודאות , שינויים דרמטיים , תנאים מישתנים בסביבה התחרותית

אלו הם האתגרים עימם מתמודדים סוכני הביטוח כיום.

 

איומים וסיכונים, טלטלות שהופכות את הקרביים של סוכני הביטוח.

מציאות שאיננה מאפשרת הליכה בתלם….

 

זוהי מציאות המחייבת פעולה, נחישות, יוזמה, מנהיגות.

 

התמזל מזלי להוות עוגן , ציר משמעותי להתייעצות וחשיבה מחוץ לקופסה עבור סוכנים הנמצאים בצמתים של הכרעה.

קבלת החלטות דורשת התבוננות אובייקטיבית, מקצועית, מתכללת, הרואה נקודות מבט שונות ומאפשרת פרספקטיבה רבת עוצמה.

 

לא תמיד האדם שנמצא בתוך המערבולת יכול לראות ולנתח את כל האפשרויות העומדות לפניו.

ישנן נקודות עיוורון , אותם מקומות שאין ביכולתו של אדם /ארגון לתפוס , מאחר ואנחנו יודעים רק מה שהתודעה שלנו מאפשרת ברגע זה.

 

אנשים מצליחים יודעים שכדי לטפס מדרגות צריכים גם מידה מסוימת של צניעות.

להודות שלמרות ההצלחה המסחררת שלי בתחומים רבים, מותר לי להיעזר באנשי מקצוע במקומות חדשים בהם אני ניתקל בבעיות מסוג שעדיין לא התמודדתי איתו.

 

כמאמנת עסקית ויועצת ארגונית עם נסיון של שנים רבות בענף הביטוח אני מהווה דמות מקצועית אובייקטיבית, נטולת אינטרסים להתייעצות וקבלת החלטות.

 

דוגמאות:

השבוע נפגשתי עם סוכנת ביטוח מוכשרת (רואת חשבון, מנהלת תיקי השקעות).

עד לפני זמן מה היא היתה שכירה, היום עצמאית.

 

הדילמות שאותן הביאה לשיחתנו היו בעיקר מנופים להזנקת העסק ויצירת שיתופי פעולה מקדמים.

 

בחירת סוכנות – העל או הגוף שעימו היא בוחרת לצמוח   – הסוכנת קיבלה הצעות מגופים שונים.

בשלב הזה כולם “מחזרים” אחריה…..

התפקיד שלי, כיועצת מקצועית ואובייקטיבית, נטולת אינטרסים, הוא לסייע לה לעשות סדר, לארגן את המחשבות והנתונים, להבין מה באמת הכי חשוב לה בשלב הזה כדי לקבל החלטה נקייה.

בסופו של דבר, התקבלה החלטה והסוכנת יצאה לדרך.

 

בנייה או חיזוק של שותפויות.

דילמות נוספות שהגיעו לפיתחי בחודש זה עסקו בבנייה ו/או חיזוק שותפויות.

בסוכנויות רבות פועלים הורים וילדים, אחים או בני זוג.

עסק משפחתי הוא יתרון גדול מצד אחד (יש על מי לסמוך)

אולם עלולים להיווצר מתחים, קצרים בתקשורת ואף ריבים..

סוכנים נדרשים לקבל החלטות בעלות משמעות רבה והשפעה ארוכת טווח:

את מי מכניסים לעסק ואת מי משחררים?

איזה סמכויות נותנים לאדם הנוסף?

כיצד מנהלים מערכת של בקרה ומעקב מבלי לגרום לתחושת ביקורתיות ושיפוטיות.

איך בונים אמון בין שותפים תוך שמירה על עצמאות וביטחון.

 

מיתוג, מיצוב ובידול –  איך להיות זברה בעדר של פילים.  

מיתוג ובידול זה מקצוע!

אי אפשר לעשות אותו “על הדרך”….

בניית תדמית מקצועית ויצירת אוטוריטה בתחום הביטוח והפיננסים

בניית אסטרטגיה שיווקית – הגדרת קהלי יעד, יצירת רשת שיווקית ומיתוג במדיה החברתית, דיוק מסרים שיווקיים המייצגים את החוזקות ומדגישים את הבידול האישי, עבודה לפי תכנית עבודה שיטתית.

 

הצגה עצמית שיווקית – אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשון!

זה לא רק לפני לקוחות. זה גם בפגישות נטוורקינג עם בעלי מקצוע עימם רוצים לייצר שיתופי פעולה.

בפגישתנו תרגלתי את סוכנת הביטוח במשפטי המפתח שלה להצגה עצמית ממוקדת ורבת עוצמה.

כל אדם הוא יחיד ומיוחד. לרובנו קשה לראות את היתרונות והמעלות שלנו. אותם אנו לוקחים כמובן מאליו.

בעל מקצוע בתחום השיווק משקף לך , מהדהד ומקפיץ את החוזקות, העוצמות והייחודיות שבגללה יבחרו דווקא בך.

 

ההשפעה נוצרת לא רק ע”י מסרים מילוליים, אלא בעיקר ע”י התקשורת הבלתי מילולית.

יש חשיבות רבה לאיך הדברים נאמרים, הקסם, הניצוץ, האנרגיה שבה אדם / בעל מקצוע יציג את עצמו.

 

לרובנו קשה להתלהב מעצמנו….אבל …

אם אנחנו לא נתלהב מעצמנו, למה שהאחרים יראו בנו תותחי-על המסוגלים להביא להם ערך???

 

זהו שינוי תפיסתי.

מחייב אותנו לעבוד על האמונות הבסיסיות , לשנות תבניות חשיבה.

 

קבלת החלטות בצומת של הכרעות.

גאה להיות שם בשבילכם.

עם הרבה ידע ונסיון שאני מביאה איתי.

עם המון תובנות מתהליכים דומים שראיתי והייתי שותפה להם.

 

אשמח לסייע גם לכם לעצב את החלום ולהשיגו במהירות.

מרגישה ברת מזל ביכולת שלי לחבר אנשים וארגונים לחוזקות שלהם ולסייע להם להשיג את המטרות בקלות נטולת מאמץ.

צרו קשר