הבית של סוכני הביטוח

השינויים הדרמטיים בעולם הביטוח מחייבים תגובה מהירה, יכולת להסתגל למצבים חדשים ולעשות את ההתאמות הנדרשות כדי למנף את ההזדמנויות ולא ליפול לבורות (שקיימים).
אנו נמצאים בתקופה שבה סוכנים רבים נפלטים מהענף או נגררים בתוכו מכוח ההרגל כשהם מביאים כסף מהבית כל חודש כדי לכסות את ההוצאות ולגמור את החודש בקושי…
ישנם כאלו הסובלים ורק מחכים לרגע בו יוכלו להיעלם , להיפטר מהעול ולהפסיק לרדוף אחרי הלקוחות. הם שונאים את הלקוחות ואין להם סבלנות לעובדים, הלקוחות מתווכחים איתם על כל גרוש ותחלופת העובדים אצלם בסוכנות גבוהה… תסמונת “הדלת המסתובבת”.
אולם, ממש באותו הזמן, ישנם סוכנים עימם אני עובדת שמנצלים את שעת הכושר, את השינויים ברגולציה, את השוק המוכר, והופכים את הקשיים לים של הזדמנויות!!!
אנו מקבלים עשרות פניות מסוכנים ברחבי הארץ שנזקקים לשירותים במגוון רחב של דילמות והתמודדויות.
מכאן נולד הצורך להרחיב את העסק עם עוד אנשי מקצוע מומחים בתחומם וביחד להיות

הבית של סוכני הביטוח!!!

 ייעוץ ארגוני , ליווי מנהלים ואימון ע”י גורם מקצועי עם ניסיון רב (יועצת הלשכה)

הבנה בעולם הביטוח

בשילוב עם ידע בשיווק, מכירות ומיצוי ההון האנושי הקיים.

פיתוח צוותים , שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים

 

עכשיו הוספנו מחלקות המתמחות בתחומים ספציפיים – הבית של סוכני הביטוח!

  • הגדרת תפקידים וכתיבת נהלים בביטוח.

    התמחות באיבחון הסוכנות, הגדרת תחומי אחריות וכתיבת נהלים להגברת היעילות, חיסכון בכוח אדם ושעות עבודה- להספיק יותר בפחות.

 

  • “העברת המקל” הבין- דורית.  

    לווי מקצועי בתהליך המורכב של כניסת הדור הבא.  טיפול במורכבויות המשפחתיות מהצד המנטלי, הרגשי והמקצועי

 

  •  קנייה, מכירה ומיזוג תיקים – הצד האנושי.

    קניית תיק ביטוח מהווה מהלך אסטרטגי מורכב הן למוכר והן לקונה. ליווי מקצועי של יועץ ארגוני מסייע במיזוג הצוותים ומניעת הזליגה של לקוחות.

    למוכר זוהי פרידה ממפעל חיים, מלקוחות אהובים ומצוות שטיפח.   ישנם פחדים שעולים לגבי מה יקרה ביום שאחרי, מה אעשה,  מי אהיה ללא הזהות המוכרת שלי כסוכן ביטוח. חשוב לתכנן ולעצב את הפרק הבא.                                                           לקונה זוהי צמיחה במכפלות גדולות, שעלולה לגרום לאיבוד הכנסה, בריחה של לקוחות וכאוס בצוות המשרד. חשבו מאוד להעזר בגורם מקצועי ומיומן כדי לבצע תהליך מאורגן לבניית הפאזל מחדש בצורה הנכונה והמהירה ביותר.

 

  • משרד מוכר ויוזם .

    לימוד ותרגול הצוות במתן שירות יוזם , מוכר ואקטיבי – חיזוק הקשר עם הלקוח , הבנת הצרכים והגברת המכירה.

 

  • שיווק נכון במדיה החברתית.

    אם אתה לא שם, אתה לא קיים!   הלקוחות שלכם נמצאים ברשתות החברתיות. עליכם להיות שם ולבלוט מעל כולם ע”י נוכחות משמעותית.  

    בניית אתר, הקמת דף פייסבוק, ניוזלטר , כתיבת תוכן שיווקי ופיתוח רשת לשימור הקשר עם הלקוחות הקיימים וחשיפה ללקוחות חדשים.

 

  •  שיפור מיומנויות  ניהול .

    ניהול זה מקצוע.   מנהל מודרני חייב לפתח מיומנויות ניהוליות ולא לסמוך רק על האינטואיציות והכלים שאסף באופן אקראי לאורך הדרך.  גיוס וקליטת עובדים, שיחות משוב להערכה, יעדים ומדדי הצלחה, שיטות מעקב ובקרה, תגמול והנעת עובדים, שימור עובדים, ניהול זמן, הובלת השינוי ועוד אלפי נושאים שיותאמו במיוחד עבורך.

 

  • ליווי סוכנים צעירים וחדשים.

    בשעה טובה עברתה את המבחנים, סיימת את ההכשרה, יש לך רישיון לעסוק בביטוח ופיננסים.  מה עושים עכשיו?  כיצד מקימים את העסק? איך מגיעים ללקוחות הראשונים?  מהם הצעדים הנכונים לבניית העסק.  ליווי משלב הרעיון ועד לעסק מצליח!!!

 

  • גביית שכר טרחה.

    שינוי תפיסתי המאפשר לסוכן למצב את עצמו כאוטוריטה אליו פונה הלקוח כדי לקבל חוות דעת מקצועית ולעשות תכנון מדויק וכיסוי מיטבי ביטוחי ופיננסי.  

    גביית שכר טרחה מסייעת לסוכן למפות את הלקוחות: להבין מיהו “שודד זמן” , “גזלן אנרגיות” ומטרד עסקי ולהפוך את הבעיה להזדמנות.

    גביית שכר טרחה מבליטה את הערך האדיר שהסוכן מעניק ללקוחותיו ומגבירה את הנאמנות ההדדית.

    עשרות סוכנים כבר פועלים במודל זה.  במקום להתלונן ולקטר, אתה מוזמן ללמוד איך לתת יותר ערך ולהרוויח יותר כסף.                    

 

הבית של סוכני הביטוח!

צור קשר לאבחון , הגדרת מטרות והתחלת עבודה

 

*** כל הנושאים מועברים בצורה פרטנית או בסדנה קבוצתית.

מדיבורים לתוצאות!

בעידן המודרני מנהלים נדרשים לכישורים ניהוליים, לחשיבה עסקית ולעמידה ביעדם כלכליים.

השקעה נכונה בהון האנושי היא מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר.

התכנית מודולרית ונתינת להתאמה לצורכי הסוכנות:

 

 

I. מפסיבי לאקטיבי – משרד יוזם!

• כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להכפיל את צוות המשרד מבלי לשלם שקל אחד נוסף?
• כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להוסיף אנשי מכירות שיכפילו את המכירות וגם זאת מבלי לשלם שקל נוסף?
המודל הייחודי “מפסיבי לאקטיבי” הופך את המשרד לצוות מכירות מיומן ואסרטיבי.
אימון עסקי ייחודי לסוכני ביטוח מייצר שינוי תפיסתי, ההופך את צוות העובדים לאנשי המכירות הטובים ביותר שלך!
בתהליך זה אנו זוכים להגברת תפוקות , ייעול ומיקוד, יוזמה וחדשנות.

 

II. לטפח Back office חזק , יוזם ועצמאי!!!

• איך נהפוך את המשרד ל”חמ”ל” היודע לתת גיבוי לעבודה המתגברת בשטח?
• איך כל אחד הופך להיות “כוכב המשרד” בתחום נתון ?
• איך נצליח להספיק הרבה יותר בפחות זמן?

סוכנות ביטוח רבות ומצליחות מעידות על עלייה מתמדת בהיקף המכירות וקצב גידול מהיר בהתאמה.
עם זאת, קיים פער בולט בין יכולת המכירה המהירה והאפקטיבית לבין יכולת צוות המשרד להכיל את הטיפול, העיבוד והתגובה המתאימה.
כדי לאזן את איכות עבודת המשרד עם איכות המכירות הקיימת בפועל חשוב לפעול במספר מוקדים בו זמנית.
נדרש תרגול של עבודה שיטתית המייעל את תהליך המכירה בצורה המיטבית.

 

III. בניית אסטרטגיה שיווקית מבוססת תוכן

טכנולוגיה מתקדמת ותכנים מתאימים מאפשרים הגעה מדוייקת ומהירה לקהלי היעד שלכם.
שימור וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים והכנסת לקוחות חדשים המבינים את הערך המוסף שלכם מול המתחרים ובוחרים בכם כספק המועדף עליהם.
.
• האם יש לכם רשימת תפוצה מאורגנת של הלקוחות שלכם?
• כמה פעמים בשנה האחרונה העברתם אליהם תכנים מעניינים עם ערך אמיתי?

 

הנושאים המרכזיים הנרכשים במהלך האימון העסקי הייחודי לסוכני ביטוח:

ניהול עסק במימד החדשני והעדכני ביותר, תוך הגדלת המכירות והרווחים ע”י פעולות ממוקדות ותוצאות מהירות.

שימור לקוחות – שמירה וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים – מה נעשה היום, מה עושים הלאה?
הרחבת מכירה מתוך התיק הקיים. איתור צרכים אצל לקוחות קיימים, בקשת הפניות /לידים , ועוד …
לקוחות חדשים- את מי אנחנו רוצים? איפה הם נמצאים? איך מגיעים אליהם?
הגברת מכירה – מכירה יוזמת של כל הצוות. הצעות ישיפור וייעול.
תמהיל מוצרים – האם יש מוצרים שאינם ריווחיים, גוזלים הרבה זמן? איזה מוצרים ריווחיים קיימים היום בשוק ומתאימים ללקוחותינו?
שיטת מכירות– טלפון, הגעה לבית הלקוח, לקוחות מגיעים אלינו למשרד – האם מה שעושים כיום אפקטיבי? מה לשמר ומה לשפר?
גביית דמי טיפול מלקוחות- עקב העמלות הנמוכות, יותר ויותר סוכנים עוברים למוצרים בהם ניתן לבצע גבייה ישירה ללא טיווח של חברות הביטוח. איך מניעים את המהלך אצלנו?
טכנולוגיה – שיווק- אתר, פייסבוק, ניוזלטר.
תפעול – סריקה, באפי, אלמגור, מערכות או תוכנות אחרות…..
מענה טלפוני- שיפור זמני תגובה. לקבוע נוהל- מי חוזר ותוך כמה זמן, איך חוזרים (מייל, טלפון)
ניהול זמן- אבחנה בין חשוב לדחוף, תעדוף משימות, התמודדות עם “שודדי זמן”.                                                                                                                                                                                                                                            גדרת תפקיד וקביעת נהלי עבודה –    תחומי אחרות ברורים ותאום בין הממשקים.                                                                                                                                                                                                                                         כח אדם – עלות מול תועלת – ביחס לדרישות התפקיד, עד כמה האדם מתאים להגדרת התפקיד. האם הפער ניתן לגישור ע”י לימוד והדרכה?
מיתוג ובידול- מהו הערך המוסף שאנו נותנים ללקוח? למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו.
בניית אסטרטגיה שיווקית– הקמת תשתית, ניהול רשימות דיוור במדיות השונות, כתיבה ושליחת טקסטים שיווקיים תוך התמחות בביטוח

אם החלטת לחולל שינוי אמיתי, להתייעל ולהרוויח יותר.
• אם אתה מוכן לעבוד קשה.
• אם שבעת מהבטחות ואתה רוצה לעבור מדיבורים למעשים

אנחנו – יחד איתך – נייצר את השינוי.
אנו מתמחים באימון עסקי ושיווק סוכנויות ביטוח!

אלברט איינשטיין כבר אמר כי “זאת איוולת לעשות את אותן טעויות שוב ושוב ולחשוב שהתוצאות ישתנו”.

  

הדרך הבטוחה להשגת היעדים:

  • עבודה אישית עם המנהל- הסוכן. 
  • פיתוח צוות סוכנות הביטוח – המשרד כמנוף להגדלת מכירות.
  • שינוי ארגוני בסוכנות הביטוח – אימוץ נהלים ודרכי עבודה תוך הנחלת שפה ארגונית אחידה.
  • סדנאות ייחודיות לסוכני ביטוח .

 

גילי ראובני (M.A.) מאמנת עסקית בכירה ויועצת ארגונית בענף הביטוח.

יועצת הלשכה לגביית שכ”ט ממבוטחים. ניסיון רב והצלחות מוכחות בעבודה עם סוכני ביטוח.

מהיר יותר, יעיל יותר, אפקטיבי יותר. Great Business Results – המודל שמייצר את השינוי!

לטיפים ומאמרים לסוכני ביטוח _ תעריפון לגביית שכר טירחה 

מוזמנים לתאם פגישת הכרות לאבחון העסק והצגת המודל המוביל בענף הביטוח ללא כל התחייבות!.